Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Tja... min stil er ikke nevnt...

 

Men så har jeg ikke akkurat noe navn på stilen min da...

 

 

Dongeribukse, joggesko, t-shorte (gjerne poco loco) og hettegenser med glidelås...

8613633[/snapback]

Forstår jeg deg rett, er det typisk "Carlings"-stil? La meg da være den første til å nevne at jeg hater den stilen.

 

*Mellommlys Diesel uten særlige detaljer

*Genser fra Poco Loco eller Vailent

*Slitte joggesko fra Puma/Nike

*T-Skjorte fra Kraftwerk, Poco Loco osv

 

Den stilen er så safe og kjedelig, og i mine øyne minst like fæl som Hip-hop-stil.

 

De stilene jeg har minst imot, av stereotypene her, er såkalt sossestil og keeg-stil.

 

EDIT 2: Det er forresten helt utenfor min fatteevne at folk kan mislike klær pga. høy pris.

8625502[/snapback]

 

Der summerte du opp alt jeg hadde tenkt til å skrive i én post. Takk! :)

 

Ellers er jeg ikke stor fan av Blitzere, og som nevnt tidligere; "Jeg er så kul fordi jeg driter i hvordan jeg ser ut og går i hva jeg finner"-stilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri kjøpt klær på verken SWAG eller Urban, og assosierer heller ikke disse med din (og mange andres) definisjon av en soss.

 

Står fortsatt fast ved, som FredricC sa, at jeg ikke kan forstå hvordan folk kan mislike klær p.g.a høy pris. Jeg kan forstå at man velger å prioritere andre ting, men produktet i seg selv påvirkes vel ikke av prisen?

Lenke til kommentar
Bra noen er enige. Og Mr.Olsen, var ikke du nettop på Swag og kjøpte deg Etnies Cinch-sko? Swag og Urban har klær som passer til skater-stil, og det har aldri vært "sossebutikker".

8639941[/snapback]

 

Tja, når de startet å selge Lindeberg og WESC, som i og for seg ikke er så ille, men de setter prisen så latterlig høyt på dem. Og folk som bruker slike klær gjør det kun for å vise at de har penger, og felsteparten av disse er klysete.

 

Var forresten på Session jeg kjøpte skoene, men det var ikke cinch, men Annex' menn.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det kun sosser som liker sossestilen...

 

Dere føler vel skam om dere går i noe som selges andre steder enn SWAG, Urban og andre sossebutikker.

 

En "stil-soss"= Armani

 

En soss= Lindeberg og WESC.

8638628[/snapback]

 

WESC kan vel ikke regnes som det mest sossemerke, det er en mer i hip hop miljøet.

Lenke til kommentar
Bra noen er enige. Og Mr.Olsen, var ikke du nettop på Swag og kjøpte deg Etnies Cinch-sko? Swag og Urban har klær som passer til skater-stil, og det har aldri vært "sossebutikker".

8639941[/snapback]

 

Tja, når de startet å selge Lindeberg og WESC, som i og for seg ikke er så ille, men de setter prisen så latterlig høyt på dem. Og folk som bruker slike klær gjør det kun for å vise at de har penger, og felsteparten av disse er klysete.

8640655[/snapback]

Lindeberg selges ikke på Swag og Urban. Prisen på slike klær settes etter etterspørsel, dvs. at klærne kan selges for den prisen da folk synes de er fine. Jeg for min del har noen WESC-hoods da de har deilig passform og design. Har ikke noe behov for å signalisere hvor mye penger jeg har. Når skal folk slutte å tro at folk som prioriterer klær over andre ting som f.eks. PC er klysete, og kun gjør det for å vise at de har penger?

 

Virker som janteloven herjer i Norge.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Har ikke noe behov for å signalisere hvor mye penger jeg har. Når skal folk slutte å tro at folk som prioriterer klær over andre ting som f.eks. PC er klysete, og kun gjør det for å vise at de har penger?

 

Virker som janteloven herjer i Norge.

 

 

TAKK.

 

Folk må se at alt handler om prioriteringer.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det kun sosser som liker sossestilen...

8638628[/snapback]

Nei. Det er ikke noe som sier at absolutt alle klærne du har kun skal være i en stil, og at man skal mislike alle andre stiler enn den?

 

Jeg synes sossestil kan være både fin og elegant, vel og merke hvis vedkommende som bruker klærne har litt peil, uten at jeg kan beskyldes for å ha en nevneverdig sossete stil.

Lenke til kommentar
Virker som janteloven herjer i Norge.

8640774[/snapback]

Virker som? Det har den vel alltid gjort.

Må si meg enig med det du sier, selv om jeg ikke er spesielt fan av wannabe-sosser. Ikke kun på grunn av klærne, mer på grunn av den tåpelige oppførselen.

Lenke til kommentar
bla bla

Klær handler mye om hvilke signaler man ønsker å gi ut til omverdenen. Derfor er det ganske berettiget at enkelte misliker dyre klær.

Er jo enkelte klesmerker som assosieres med blærete pappagutter, er da ikke pga janteloven at folk får negativ inntrykk av vedkommende da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...