Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Cipralex - Noen erfaringer?


karamasov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, kjære venner!

Jeg bruker fortsatt Cipralex med god virkning på angst og tvang..

Men jeg må ta dem ETTER jeg har spist, og deretter VENTE noen timer til jeg inntar noe mat, hvis jeg ikke gjør det sånn så blir jeg så utrolig urolig, blir sånn angstfull, føler t folk kan se det på meg også..

 

Hva er det som gjør dette, tror dere?

 

Bør jeg bytte medisin?

 

Er utrolig takknemmlig for svar!! :)

 

Grunnen til at du er så opptatt av mange mulige bivirkninger og hva som kan og kan ikke virke inn på deg, er at du mest sannsynlig har en OCD, som er udiagnostisert og ubehandlet.

 

Din gjenntatte opptatthet av uvanlige bivirkninger og stadige skifting av medikamenter tyder på det. At legen din tillater en slik medinshopping setter vedkommende i et underlig lys.

 

Hilsen

Dag

Lenke til kommentar

Du skal fortsette å ta de selv om du får bivirkninger, så... :p Har du gått på de en stund, så har du et visst "lager" opparbeidet i kroppen, så du vil ikke merke så mye av å gå en dag uten, forsåvidt. Men det er ingen grunn til at du ikke skal ta de sammen med alkohol.

 

Njaaa... kan være fint å hoppe over dem, jeg tålte ekstremt lite alkohol når jeg gikk på dem. Billig fyll om det er alt man tenker på da.

Lenke til kommentar

Du skal fortsette å ta de selv om du får bivirkninger, så... :p Har du gått på de en stund, så har du et visst "lager" opparbeidet i kroppen, så du vil ikke merke så mye av å gå en dag uten, forsåvidt. Men det er ingen grunn til at du ikke skal ta de sammen med alkohol.

 

Njaaa... kan være fint å hoppe over dem, jeg tålte ekstremt lite alkohol når jeg gikk på dem. Billig fyll om det er alt man tenker på da.

Blir som med meg på allergimedisiner, da :p

 

Men man bør ikke hoppe over de for mye. Jeg glemte de litt for mye en periode og fikk abstinenser. Det var utrolig ubehagelig.

Lenke til kommentar

Kjære dag, jeg er på Cipralex jeg, og det er det jeg har brukt stort sett hele tiden, utenom en periode der jeg var litt frem og tilbake..

Fikk et fint råd ovenfor her, om du ikke så det.. :)

 

Jeg har fulgt med på hvordan du har holdt på i månedsvis, både i egne tråder og i andre. Ber om råd igjen og igjen, om de samme detaljerte spørsmålene. Enda er det noen som svarer, så du får jo en viss oppmerksomhet, samtidig som du holder din OCD ved like.

 

Du må gå og så deg skikkelig hjelp for helseplagene dine og ikke holde på sånn.

 

Hilsen

Dag

 

Ed: typo

Endret av dag1234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...