Gå til innhold

Er hiper 580w type R ustabil?[Besvart]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
netshop gir en mist 600 watt (modulær type) i erstatning til de som har defekte hipere. en meget bra erstatning. selv solgte jeg min på tg da jeg heller ville ha en corsair 620, men det er bra at de gir en så bra psu i erstatning.

 

Jassågitt, gjør de det? Som nevnt tidligere har jeg en defekt hiper 480w kjøpt fra netshop for litt over 2,5 år siden. Her har jeg kun fått til svar at jeg skal ordne det med hiper selv. Har sendt de flere mailer og sagt at det er helt uaktelt. Jeg kjøpte Hiperen av dem og de får ordne opp. Også fått ødelagt hk og trolig en minnebrikke som følge av dette. Har sendt flere mailer fra både jobb- og hjemmeaddresse, men blir fullstendig ignorert av netshop. Jeg er ihvertfall ikke imponert av netshop!

Endret av Deepsearch
Lenke til kommentar

altså de erstatter psuer i forhold til hva du har selv. din 480 watter tilsvarer da en mist 500w ikke modulær type. hiper 580 type-r er er både større og modulær, dermed blir da en modulær 600w mist et logisk valg. det er jo tross alt type-r psuen som folk flest har problemer med.

Lenke til kommentar
altså de erstatter psuer i forhold til hva du har selv. din 480 watter tilsvarer da en mist 500w ikke modulær type. hiper 580 type-r er er både større og modulær, dermed blir da en modulær 600w mist et logisk valg. det er jo tross alt type-r psuen som folk flest har problemer med.

 

Ja, dette skjønner jeg selvsagt. Problemet er jo bare at de konsekvent ikke svarer på email. Vanskelig å få erstattet noe da. Ville bare påpeke at ikke alle har fått ordning på dette med Netshop. Gjør det jo ekstra irriterende når de forskjellsbehandler på denne måten. Men kommer til ringe i ferien neste uke. Da bør de ha en bra forklaring.

Lenke til kommentar

vi gjorde som alle andre normale folk gjør når noe ryker. vi tar kontakt med den aktuelle nettbutikken og spør dem om hva man skal gjøre dersom man er usikker. det pleier også å stå grundig forklart på returdelen på nettsida.

 

ikke for å være stygg, men å spørre her om slikt er unødvendig når du alikevel må ta konttakt med nettbutikken. jeg har ikke peil på å mange ganger jeg (og andre) har svart på slike spørsmål.

Lenke til kommentar
Synd på deg Spirre...

jeg bare prøver å få folk til å tenke litt mer selv. etterhvert som jeg har blitt litt eldre så legger jeg mer merke til det de voksne gnåla oss huden fulle av når vi var mindre.

 

det er mulig jeg er slem og kjip når jeg svarer som jeg gjorde, men jeg har selv erfaring med at det er kjekt å finne ut av ting og tenke selv innimellom. og innerst inne så tror jeg du er litt enig. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Da røk min Hiper Type-R 480w etter 2 1/2 år. Satt å surfet på internett og plutselig slo pc'en seg av og den ville ikke slå seg på igjen. Åpnet kabinettet og det luktet svidd av strømforsyningen. Har sendt nå en mail til Netshop, så får vi se hvordan det går. Regner med at jeg kan henvise til at Hiper gir 3 års garanti på produktene sine.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...