Gå til innhold

Er hiper 580w type R ustabil?[Besvart]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Ja min Hiper 580w R ligger i hylla etter 6mnd drift funka da jeg la den bort.Var innom Netshop skulle opgradere resten.Sa jeg hadde Hiper kast den sa dem ,har bare problemer med den.Virker fra ca 6mnd til 24mnd så dør den. :ohmy:

Lite oppmuntrende det.

Men jeg skal putte den tilbake i 1 pc så vi får se :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
da var min nr. 2 hiper dau også. 2 års garantien går ut 6 mars i år :)

jeg tror jeg har nevnt det tidligere i tråden, men dette er den andre hiperen min som tar kvelden. men jeg kan ikke påstå at den første daua, men den begynnte å lage ulyder, sannsynligvis i vifta. dog så var det en god nok grunn for netshop å sende en ny.

Lenke til kommentar

Da tok også min 580r kvelden. Gjorde tabben å sku av datamaskinen for å flytte den... Hiperen begynte å pipe som en blitz og var helt umulig å få start på, ble erklert død i dag hos Østereng.

 

Noen som har anbefalinger på modulær strøm i kategorien større eller lik 500w send pm. Har sett på coolermaster og chieftec.

 

Er min nr. 67?

 

Forige uke var tydeligvis en dårlig uke for hipere.

Endret av raven109
Lenke til kommentar

Min hiper tok kvelden etter 2,5 år. Fikk beskjed fra komplett idag at jeg får kreditert pengene, så da er det bare å finne seg noe bedre. Måtte forresten krangle litt med dem om garanti tiden, hvor de først hevdet at det var 2 år. Men som snudde da jeg linket til deres egen side hvor det stod 3 år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...