Gå til innhold

Oppfølgere vi savner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hind (PC)

 

HindWik.jpg

 

Det beste og eneste helikopter simulatoren som handler om Mil Mi-24 'Hind'. Enorme kamper, der alle AIene hadde et eller annet oppdrag de måtte fullføre.

Evakuering av soldater og sårede, bombing, minelegging, fotografering av områder, angrep på anti-luftsskyts, radarsystemer, SCUD, artilleri, flyplasser, baser.

Utrolig digg spill, men desverre har utvikleren forsvunnet.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
HIND%20-%20The%20Russian%20Combat%20Helicopter%20Simulation4.pnghind_screen001.jpgHIND%20-%20The%20Russian%20Combat%20Helicopter%20Simulation2.jpgHIND%20-%20The%20Russian%20Combat%20Helicopter%20Simulation5.png

 

Utvikler søkes! :dribble:

 

EDIT: Fant det på Abandonia.com forresten (abandonware)

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Eternal Darkness: Sanity's Requiem

 

box-l.jpg

Noen år siden jeg har spilt det nå, men husker jeg var helt opphengt i dette spille. Historien, stemningen, alt var bare helt topp. Skulle likt å sett en oppfølger som baserer seg på hendelsene føre dette spille. Kansje en histore rundt faren til hvoedpersonen, Alexandra Rovias. Vel jeg skulle værtfall likt å sett et singelplayer spill som var like drivene som dette. Husker jeg kunne alle formlene og slikt i hode i lang tid etter at jeg hadde spilt det.

8611996[/snapback]

 

Digger det spillet der så utrolig! Mener å ha lest en plass at dem jobber med en oppølger. Men hvor jeg leste det husker jeg ikke.....(kan hende det bare var en våt drøm også)

Lenke til kommentar

President of Silicon Knights, Denis Dyack, confirms that there is no other answer then yes on the question if a sequel to Eternal Darkness is going to happen. In news that will surely please a lot of fans of GameCube ’s psychological action game Eternal Darkness, he confirmed in his blog on website IGN that a sequel will arrive eventually.

 

Link

Lenke til kommentar
President of Silicon Knights, Denis Dyack, confirms that there is no other answer then yes on the question if a sequel to Eternal Darkness is going to happen. In news that will surely please a lot of fans of GameCube ’s psychological action game Eternal Darkness, he confirmed in his blog on website IGN that a sequel will arrive eventually.

 

Link

8615782[/snapback]

:love: Får bare håpe det ikke er alt for mange år til det kommer ut

Lenke til kommentar

Det er nokre spel som har oppfølgjar, men at oppfølgjaren ikkje er same sjanger som det forrige f.eks. Som Heroes of M&M, femmaren var 3D, det var (for meg, og kanskje nokon andre) vanskeleg å venne seg til. Men som Escape from Monkey Island, det var annan måte å styre på osv, mens Curse var meir pek-og-klikk.

Lenke til kommentar

Monkey Island 5

Fordi Guybrush fortjener bedre enn Escape from Monkey Island. Et spill som gikk tilbake til grafikken og spillopplegget i Curse of Monkey Island hadde vært kjærkomment.

 

Clive Barkers Undying 2

Jeg likte virkelig originalspillet. Fet horror-stemning, med et anstrøk av Lovecrafts marerittvisjoner. Synd det solgte så dårlig at EA droppet planene om en oppfølger.

 

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Nå gikk jo Troika konkurs, så en oppfølger til V:TM-B er vel ikke akkurat noe som kommer med det første. Men jeg hadde elsket det om noen lagde et spill i samme stil, plassert i World of Darkness-universet, og med mindre bugs enn V:TM-B hadde da det kom ut.

 

Duke Nukem Forever

Det har vel vært i produksjon i 10 år eller så, men det er fortsatt ikke ferdig. Håper virkelig det en vakker dag kommer ut.

 

Silent Hill 5

Det kommer vel før eller senere, men jeg syns Konami bør få ut fingern. Jeg vil ha det nåååå :D

 

Gabriel Knight 4

Jeg vil ha meeer. Jeg har bare fått spil GK3, i og med at de to første ikke er helt komfortable med XP, men GK3 ga helt klart mersmak.

 

Blood 3

Blood 2 var et høyst middelmådig spill, men det originale Blood er en uforglemmelig klassiker. Syns faktisk det var bedre enn selv Duke Nukem 3D.

Endret av Lodvgs1
Lenke til kommentar

Oppfølgjar til Lighthouse: The Dark Being :love:

Det er heller ikkje komfortabelt med XP. :cry: Det spelte eg mykje når eg var liten, det var ganske skummelt då også. :whistle: Eg kom ganske so longt på det spelet, og det er ein av dei beste spela eg har spelt. Men plutseleg ein gong gjekk det ikkje an å spele det meir. Det er lenge sidan, so eg huskar ikkje kva som var galt med det.

 

Her er bilete, berre eg hadde det til 95/98 og ikkje Mac:

5186QY04DYL._SS500_.jpg

Lenke til kommentar
Tror jeg snakker for alle old school folk her når jeg nevner en tittel :)

 

LAST NINJA

 

LastNinja.jpg

 

Absolutt det mest populære spillet på Commodore og ble kjapt en legende innen spillmiljøet. Musikken i spillet spilles den dag idag og har blant noe av det mest melodiøse og vakreste musikken noensinne :)

 

Jeg fatter IKKE hvorfor noen har rørt denne tittelen enda, klart vi har Ninja Gaiden men det er bare møl i forskjell.

8566536[/snapback]

 

Sovet i timmen, eller ?

 

Det kom ut både 2 og 3 til C64 og Amiga og noe som he The Last Ninja Remix.

 

Skulle kommet ett Last Ninja til Xbox men dette ble senere kansellert.

 

Men gode nyheter til deg... System 3 lager The Last Ninja til Wii, PSP og DS..

 

Kilde: http://www.gamespot.com/wii/action/thelast...=result;title;0

 

Skal garantert ha dette til WII. :dribble:

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
Monkey Island 5

Fordi Guybrush fortjener bedre enn Escape from Monkey Island. Et spill som gikk tilbake til grafikken og spillopplegget i Curse of Monkey Island hadde vært kjærkomment.

 

8632955[/snapback]

 

Husker den ekstreme skuffelsen etter jeg hadde spilt EFMI snakk om konsollifisert port.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Tidenenes bilspill! :love:http://www.kalpen.de/stunts/downldst.htm

 

Skulle likt å se denne/en oppfølger komme som en XBLA/VC-tittel :D

Du har jo TrackMania-serien, som er omtrent det samme konseptet, da :)

 

Uansett, spill jeg VIRKELIG savner en oppfølger til, er Midtown Madness-serien.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Midtown Madness 1

g39.jpg

 

Midtown Madness 2

midtownmadness2.PNG

 

Midtown Madness 3 (xbox only)

midtown-madness-3-xbox-review-18.jpg

 

En MM4 for Xbox 360 og PC hadde vært tingen

Lenke til kommentar
Eternal Darkness: Sanity's Requiem

box-l.jpg

Noen år siden jeg har spilt det nå, men husker jeg var helt opphengt i dette spille. Historien, stemningen, alt var bare helt topp. Skulle likt å sett en oppfølger som baserer seg på hendelsene føre dette spille. Kansje en histore rundt faren til hvoedpersonen, Alexandra Rovias. Vel jeg skulle værtfall likt å sett et singelplayer spill som var like drivene som dette. Husker jeg kunne alle formlene og slikt i hode i lang tid etter at jeg hadde spilt det.

 

Ja takk. Et veldig undervurdert spill til Gamecube. Selv syns jeg det er et av de beste spillene som finnes til konsollen. Sanity meteret i spillet var noe nytt som jeg skulle ønske flere spill benyttet seg av. Husker jeg banntes mye for at Tv'en "mutet" seg selv hele tiden, helt til det gikk opp for meg at det var spillet som gjorde det. Og første gangen hodet til personen jeg spilte som plutselig eksploderte uten grunn, før han så kom til seg selv mens han hvisket til seg selv "Im going insane...". Et mesterverk av et spill, som aldri fikk den rosen og omtalen det fortjente.

 

Blood 3

Blood 2 var et høyst middelmådig spill, men det originale Blood er en uforglemmelig klassiker. Syns faktisk det var bedre enn selv Duke Nukem 3D.

 

100% enig. Blood 2 var et episk stykke søppel som burde brenne langt og lenge. Originale Blood er i min bok, tidenes beste FPS spill. Det har absolutt alt. Stemningen, musikken, lydene, drivet, våpenene.. Det mangler ingenting! Jeg er selv stor fan av gamle skrekk- og kultfilmer, og elsker henvisningene til de forskjellige filmene gjennom spillet, som feks. graven til Eric Draven fra The Crow (Nevermore...), banen der man faktisk ER i Crystal Lake fra Friday 13th, det ufattelige store mappet tatt fra The Shining, inkludert med hekkelabyrint (Heeeeere's Johnny!) og full pakke. Ord kan ikke beskrive hvor bra dette spillet er!

 

Andre oppfølgere jeg skulle likt å se er Max Payne 3. Begge spillene i denne serien er så gjennomført at man nesten begynner å grine. Husker jeg hadde stå i 3 uker i strekk når jeg spillte 1'ern for første gang. Bullet Time var noe man aldri hadde hørt om, og det å fly gjennom lufta i slow-motion med uzi kulene haglende rundt seg var rett og slett revolusjonerende. Jeg ba til den allmektige Gud om at en 2'er måtte komme, og mine bønner ble hørt. Ofte er man skeptisk til oppfølgere til episke spill (se feks. Blood 2), men ikke denne gangen. Alt stemte, nok en gang. Fysikken i dette spillet er nok til å gi det 10/10. Så Rockstar, når GTA 4 er ferdig, så vet dere hva dere har å lage!

Endret av Tobe__
Lenke til kommentar

Skulle likt å se et SIKKELIG Thief spill snart...kunn 1 og 2 som var noe, de andre var bås! Hadde håpet Assassins Creed skull hjelpe, men den var slett ikke som jeg håpet.

 

 

Og DUNGEON KEEPER III hadde jeg likt å se.....snuffs.....savner å slå de herlige goblins....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...