Gå til innhold

Oppfølgere vi savner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elder Scrolls V, Bioshock 2 og Crysis 2!

Crysis 2 kommer jo.....hvorfor never du "nye" spill? Er snakk om spill som er "døde".

Sess whu?

 

Savner en skikkelig oppfølger til Perfect Dark, selv om PDZ var over middels bra. Originalen var bare konge.

 

Enig med Avid , trådstarter satte vel agendaen med følgende ordlyd

Så jeg lurte på om det er andre spill dere ønsker å se oppfølgere til... og som kanskje aldri får en.
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig er har jeg mest lyst på et nytt "den lengste reisen" spill. Drømmefall er absolutt ikke det beste spillet ute å går, men historien var meget god synes jeg, og jeg lengter litt etter å fortsette etter den "cliffhanger" slutten som spillet hadde. Men hvis tiden fra det første til det siste spillet ble lanser er noe å gå etter, må vi pent vente 6 år.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Monkey Island 2: LeChuck's Revenge, The Curse of Monkey Island og Escape from Monkey Island teller ikke? :) . Det var vel enern og toern som var best såvidt jeg husker. Men tar jo gjerne imot en 5'er..

 

Jo, de teller. Men mente selvfølgelig at jeg savner en oppfølger til de som allerede er ute. Altså Monkey Island 5. Noe de fleste burde forstå.

 

 

:)

 

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

En retur til 2d grafikken i curse of monkey island 3 for det neste monkey island spillet, husker ennå flere av sverd slåssing kommentarene

 

"You're as repulsive as a monkey in a negligee!"

"I look that much like your fiancée?"

eller

"I have never seen such clumsy swordplay!"

"You would have, but you were always running away."

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Gothic 4 please! Får håpe det blir bedre en Gothic 3 om det kommer.

 

Det hadde faktisk trengs. Nå siden skaperene bak Gothic serien har fraskrevet seg rettighetene til serien, mulig at det vil komme et som funker sikkelig! Det teamet var udugelig...

 

Piranha Bytes (utvikleren bak Gothic), var ikke udugelige, men Jowood (Utgiveren) var udugelig. Da de presset utviklerne til å lansere spillet før det var ferdig.

Lenke til kommentar

Vel et nytt monkey spill.... ville ha vert ubert om den vart lagd av Ron Gilbert, selv

ingen ting vil noensinne slå Ron Gilbert, sine to monkey spill noen sinne. og etter at han sa opp jobben på lucas art (den gang lucas film) så vart nemlig monkey 3 ikke slik Ron Gilbert, ville at den skulle blitt. for historien til Ron Gilbert, var egentlig suverene for ikke snakke om hans unike slutt på de to spillene. de etterkomerne av monkey serien har enten mistet historien sin eller bare tatt av ut i fra guybrush sitt bryllup og ikke kampen mot le chuck aka hans bror

Endret av Rywhandar
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Du burde vurdere så sette den siste setningen i spoiler da det ødelegger litt av historien i spillene. For de som enda ikke har spilt gjennom det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Alpha Centauri burde få en oppgølger, det var et av de beste Civ type spillene som har vært ute der en selv kunne designe egne enheter. Det hadde en rekke nye ting som var nytt.

 

Master of Orion serien burde ende i noe annet enn den gørra som ble MoO3. De to spillene før det var bra og hadde en del finne ting. Ideene som var tatt i bruk til MoO3 burde ha ført til et bra spill hadde det ikke vært så mange bugs.

 

Remake av Age of Empires 1 & 2 med bedre grafikk som bruker enheter fra tidsperiodene de spillene har enheter fra. Sannsynligvis ikke AoE 4 som vel vil bli senere i tid enn AoE 3.

Lenke til kommentar
Starcraft!

 

 

Skulle likt å se et SIKKELIG Thief spill snart...kunn 1 og 2 som var noe, de andre var bås! Hadde håpet Assassins Creed skull hjelpe, men den var slett ikke som jeg håpet.

 

 

Og DUNGEON KEEPER III hadde jeg likt å se.....snuffs.....savner å slå de herlige goblins....

 

ja en thief 4 skulle ha vert bra selv om serien er en trioligy, til deg som savne undying så er jehrico kommet og DK hadde vert kjempe,

 

selv jeg ville hatt en police quest serie til var meget bra da det var på topp og ikke snakke om XIII og starcraft2 kommer fra blizzard men gode gamle gabriel knight .. vel mange gode gamle minner skulle ha vært tørket støv av å reprodusert sånn at de i unge generasjonen kunne ha fått se hva vi nostalgikere brukte nettene på.. hired guns var jo bra konsept på amiga :)

Lenke til kommentar
Skulle likt å se et SIKKELIG Thief spill snart...kunn 1 og 2 som var noe, de andre var bås! Hadde håpet Assassins Creed skull hjelpe, men den var slett ikke som jeg håpet.

 

 

Og DUNGEON KEEPER III hadde jeg likt å se.....snuffs.....savner å slå de herlige goblins....

 

Slenger meg på den, Thief serien er så ufattelig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...