Gå til innhold

Råne-, kjøre- og bilmusikk - Anbefaling og debatt

melli123

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skjønner poenget ditt jeg VgaR, det er noen låter jeg liker å høre på i bilen, av en eller annen grunn, men som sjelden blir hørt på ellers... Bl.a. hører jeg aldri på techno/trance til vanlig, men noen ganger kan det funke i bil. Låter som

2 Unlimited - Jump For Joy / Tribal Dance

DJ Tocadisco - Nobody

Ugress - Manhattan Sapphire

Lange feat The Morrighan - Follow Me

Public Enemy - Operation Blade

DJ Bobo - Keep On Dancing / Somebody Dance With Me

Culture Beat - Mr. Vain

Maxx - Get Away

Mulig jeg liker den muskken siden jeg halvveis vokste opp med type cheesy eurodance på første halvdel/midten av nittitallet, før metallen tok meg etterpå :D. Blir kanskje litt melankolsk av å høre slik musikk igjen, vekker en del minner. men allikevel kunne det ikke falt meg inn å høre på de låtene uten at jeg kjører bil... Snålt i grunn.

Ellers, låter som jeg ellers hører på men liker og godt i bilen:

Dire Straits - Money For Nothing

Chris Rea - The Road To Hell

Coroner - Semtex Revolution

ACDC - Back In Black, Highway To Hell

Metallica - Orion, Battery, Disp. Heroes, Damage Inc

Porcupine Tree - Blackest Eyes

Testament - Practice What You Preach, Disciples of the Watch, The New Order

Kreator - Enemy Of God, Murder Fantasies

Endret av ZprMario
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er rart det der, at musikken i bilen gjerne er litt annerledes enn vanlig. Nå sier jeg ikke at jeg KUN hører på Trance o.l., men innimellom er det utrolig digg å høre på...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvilke sanger syns dere er ypperlige å høre på, når man en sommerkveld cruiser i 120 på den tyske motorveien? Biltur med andre ord.

En remix av Hot Butter's popcorn er herlig å høre på.

Norsk rock som f.eks postgirobygget er også konge.

Har dere noen forslag? :)

Skrevet

System Of A Down, Tool, Alice In Chains, Megadeth, stort sett metal og liknande. Er ikkje noko i veien for å sette på Postgirobygget ein varm sommardag heller.

Skrevet

Litt avhengig av hva slags kjørestil jeg ønsker å kjøre. Langtur så liker jeg veldig godt Bob Dylan og rolig rock. Litt mer aktiv kjøring så er det The Who med Live At Leeds som blåser av meg huet.

Skrevet
Creedence Clearwater Revival, Lynyrd Skynyrd, generell sørstatsrock/country og 70-talls hardrock gjør susen.  :thumbup:

6370687[/snapback]

Legg til Johnny Cash og alt er KOS :)

Skrevet (endret)
Creedence Clearwater Revival, Lynyrd Skynyrd, generell sørstatsrock/country og 70-talls hardrock gjør susen.  :thumbup:

6370687[/snapback]

Er så hjertens enig :)

6370687[/snapback]

Legg til Johnny Cash og alt er KOS :)

6371864[/snapback]

Selvsagt, men ingen musikk-"session" er komplett uten Johnny Cash, så det sier seg egentlig selv ;):w00t:

Endret av bK_Coder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...