Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Huffda. Jeg snakket om TWFA i en post, også er han så frekk at han poster for å svare. :ohmy: "

 

Hvem er disse "vi" som du uttaler deg på vegne av? Er det noen som har eiendomsrett til tråden, og andre som ikke har lov til å poste her??

'Vi' hardcore /b/rowsere som er en del av en elitegruppe som finner på mye sprell :wee: .

 

Suuuure.

Lenke til kommentar

Åh, beklager: Ble dere fornærmet? :innocent:

 

Ytringsfriheten er en god ting, spesielt når den går begge veier. Om jeg ikke tar helt feil var det du som postet først...

 

Geir :)

 

Synes du oppfører deg lite proffesjonelt nå. Du er faktisk Off-topic, og mtp at du er en morderator og at jobben din er å fjerne off-topic så vet jeg ikke hvor egnet du er til den jobben. Synes det blir for dumt om man faktisk må trykke på rapporter knappen på et innlegg fra en moderator

Endret av Mr. A
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Synes du oppfører deg lite proffesjonelt nå. Du er faktisk Off-topic, og mtp at du er en morderator og at jobben din er å fjerne off-topic så vet jeg ikke hvor egnet du er til den jobben. Synes det blir for dumt om man faktisk må trykke på rapporter knappen på et innlegg fra en moderator

TWFA er admin, ikke moderator.

 

Og det går vel an å skille mellom det folk gjør som privatperson og som moderator. Han representerer ikke nødvendigvis diskusjon dått enno i alt han sier og gjør.

 

Hvis du ser på trådens tittel ser du at alt som har med 4chan å gjøre er on-topic for denne tråden. Så han er ikke strengt tatt off-topic. Men vi begynner å bevege oss litt off-topic nå. :)

Endret av A-Jay
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...