Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger vi virkelig en lengere diskusjon om hvilke tegneserier som er ment for å være seriøse og hvilke som ikke er det? Dj_Evelen er god til å trolle. Skulle gjerne ha frisket opp tråden med litt bilder, men står på jobb-dataen.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Trenger vi virkelig en lengere diskusjon om hvilke tegneserier som er ment for å være seriøse og hvilke som ikke er det? Dj_Evelen er god til å trolle. Skulle gjerne ha frisket opp tråden med litt bilder, men står på jobb-dataen.

Jeg syns det er viktig å diskutere det.

 

Men jeg kan bidra med noen bilder også.

post-5057-1288024189,7014_thumb.jpg

post-5057-1288024205,736_thumb.jpg

post-5057-1288024227,4721_thumb.jpg

post-5057-1288024256,9788_thumb.jpg

post-5057-1288024260,61_thumb.png

post-5057-1288024263,108_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er helt greit at dere poster Capcha-art, det er 4chan relatert, jeg bare sier at jeg ser ikke poenget i tegneseriene i det heletatt.

 

Men det blir jo ikke noe bedre en om jeg f.eks skulle gått på VG og funnet første artikkel som er denne:http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10025960

Og deretter laget

utennavnt.png

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Litt av poenget med Captcha Art er jo at det skal komme mer OC isteden for REPOST EVERYWHERE. Derfor blir det nødvendigvis en stor, stor haug med ræl, men også endel festlige serier. Nå virker det på meg som om du har nektet å godta at noen synes det kan være festlig. For all del, om "alle" skulle finne seg en avisoverskrift og brukt den i en tegneserie, så hadde det selvsagt vært anderledes. Da hadde det vært en drøss med dritforslag slik som din, men ganske sannsynlig også noen morsomme perler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...