Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver ikke å tøffe meg, men understreke et poeng. Når noen prøver å få meg innlagt på grunn av en gif som jeg ikke postet engang føler jeg at det er min rett. Jeg skjønner veldig godt at det er teit å poste sånne ting på diskusjon.no, og har derfor aldri prøvd det. Men dette er en 4chan-tråd og det er sånne ting som postet på 4chan, hvor det blir tatt imot med åpne armer. Men kan godt avslutte diskusjonen der og heller få inn noen bilder, som det begynner å bli mangel på.

Lenke til kommentar

Prøver ikke å tøffe meg, men understreke et poeng. Når noen prøver å få meg innlagt på grunn av en gif som jeg ikke postet engang føler jeg at det er min rett. Jeg skjønner veldig godt at det er teit å poste sånne ting på diskusjon.no, og har derfor aldri prøvd det. Men dette er en 4chan-tråd og det er sånne ting som postet på 4chan, hvor det blir tatt imot med åpne armer. Men kan godt avslutte diskusjonen der og heller få inn noen bilder, som det begynner å bli mangel på.

VI ER IKKE 4chan.

 

End of discussion.

Lenke til kommentar

Hjelper lite når du syns det er morsomt at ei jente blir mishandlet. At du ikke skammer deg? Du er patetisk. Innser du ikke det?

 

Hva faen skal jeg gjøre da? Sende klagebrev til 4chan? Det er da for faen ikke noe å skamme seg over at en har litt mørk humor.

Hva med å... ikke poste sånn drit her på diskusjon.no?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Er dette en gladkristentråd?

 

Uansett, hvis dere ikke er interessert i vulgær humor ikke lag en tråd som heter "4chan bilde-og diskusjonstråd" da. Jiiz, høres jo ut som noen har blitt drept..

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som tar Armageddon sitt parti her? Det er greit nok at slike ting ikke skal postes her på diskusjon.no, da det er egne rettningslinjer her. Og det har jeg også respekt for. Men det å bli stemplet som sinnsyk fordi man poster (eller kommenterer i Armageddon sitt tilfelle) et bilde som typisk kunne vært postet på 4chan, synes jeg er i drøyeste laget. Personlig synes jeg ikke gifen var morsom, men dette er en 4chan diskusjon tråd, og det er en majoritet av de som henger på /b/ som har en mørk humor, noe denne gif'en var et eksempel på.

Lenke til kommentar

Jeg benytter anledningen som de to siste sidene (etter den slettede gif'en) har gitt til litt taktisk maktmisbruk. Tråden stenges midlertidig, og dere bes alle besøke 4chan-tråden: Hvordan skal den fungere? for å si deres endelige mening om trådens skjebne.

 

Pollen vi hadde viser en overvekt av stemmer for at dette skal være en billedtråd, med eller uten kommentarer. Det kan fort bli resultatet, men hadde neppe hjulpet i denne situasjonen. At det tydeligvis er enkelte som synes bilder ikke er noe å hisse seg opp over fordi de har vært postet på 4chan, understreker problemet vi har med denne og lignende tråder. Da har vi regler som folk følger fordi de må, og ikke fordi de synes de er fornuftige.

 

Men det problemet kan dere diskutere i tråden jeg linker til over. Så tar denne tråden en pause på en dag eller to. Om resultatet slik pollen antyder blir en ren billedtråd - med eller uten kommentarer - så åpner vi antagelig heller en ny tråd for formålet.

 

Om dere føler for å sende meg personlige kommentarer til dette på PM, så er det helt greit, men det er kanskje mer konstruktivt om dere deltar i den offentlige debatten i den nevnte tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hello! :)

 

Da prøver vi igjen.

 

 

Viktig notis!

 

Vi har absolutt ingen intensjoner for å la denne tråden bli en ren kopi av 4chan, med tilhørende bilder/poster som klart kan bryte våre retningslinjer.

Take it or leave it.

 

Er dere i TVIL hva som kan postes så ta kontakt med mods/admin først. Føre var-prinsippet gjelder.

Alle brudd på vår policy belønnes med advarsel, og i verste tilfeller, med kortere eller lengre ferie fra forumet.

Denne praksisen vil bli strammet inn noe.

 

 

Vi prøver først uten bildeplikt og kommentarer er tillatt. Dog beholder vi oss retten til å fjerne meningsløse og intetsigende poster.

 

 

 

Mvh

Jarmo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...