Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

post-74970-0-11566700-1311988243_thumb.jpg

Hey dudes,

 

My name is Jack, and I like every single one of you. All of you are cool, witty, funny guys who spend your free time of their day looking at funny pictures and macros. You are the sense of humor that lacks in the world. Honestly, have any of you ever gotten any hate mail? I mean, I’m sure it’s fun making fun of people because you are so witty, but you all take it to a whole new level. This is even more awesome than stand up comedy.

 

Don’t be a stranger. Just laugh with me too. I’m pretty cool. I was editor of my school newspaper and started my own detective agency. What funny activities do you do, other than “having fun to awesome drawn Japanese anime”? I also live with my mother and have a modest friend who is a girl. (She just taught me calculus; Stuff was SO complicated) You are all awesome who should gather at a big party. Thank you for listening to me.

 

Pic Related: It’s me and my female friend.

 

 

Da syns jeg nesten oversettelsen min ev John fortjener en repost :p

 

 

Hei homsar,

Namnet mitt er John, og eg hatar kvar einaste ein av dykk. Alle de er feite, tilbakeståande null som tilbringer kvart sekund av dagen deira på å sjå på dumme rumpebilete. De er alt det dårlege i verda. Ærleg talt, har nokre av dykk nokon gong fått noko fitte? Eg meiner, eg antek det er gøy å gjere narr av folk på grunn av deira eigen usikkerheit, men de tek det til eit heilt nytt nivå. Dette er endå verre enn å runke til bilete på facebook.

 

Ikkje bli ein framand. Berre gje meg det beste du har. Eg er så å seie perfekt. Eg var kaptein på fotballaget, og startaren på basketballaget mitt. Kva for ein idrett driv du med, anna enn "runke til nakne teikna Japanske folk"? Eg får og reine seksarar, og har en stangande heit kjærast (Ho bles meg nå nettopp; Skit var SÅ kontantar). Dykk er alle homsar som berre burde drepe dykk sjølv. Takk for at dykk lytta.

 

Bilete Relatert: Det er meg og tispa mi.

 

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I dag lå jeg kjørende bak en rekke biler, 20 km/t under fartsgrensa. Mye motgående trafikk og uoversiktlige veier, så det tok tid før bilene kom seg forbi førstemann i køen. Da jeg etter ca 5 minutter omsider kommer dit, er det selvølgelig en svær traktor som tusler i 45 km/t. Og i bakvinduet hans var det et trollface og teksten "Går'e sakte?" Jeg skal innrømme dette omvendte irritasjonen til latter. Skjedde i Sandefjord i tilfelle noen andre veit hvem det er.

Et lite bilde fra Troppen jeg var i:

post-74970-0-11836600-1326992866_thumb.jpg

Beltevognene har en øvre lovlig hastighet på 40km/t

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...