Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Jeg var innom "Game" i tromsø i dag.

De hadde ikke fått det inn, men de regna med å få det innen fredag, var ikke sikker riktignok

Kan alltids bestille i fra tyskland, men det blir enda mer venting, huff :)

 

Må si at de utgiverne er litt brisen. De sier Europa. Senest i dag sa de at det var ute i europa. Lurer på om de tror at tyskland er det eneste landet i europa

Endret av egr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenk om FunCom skulle lage Den Lengste Reisen på norsk først og så oversette det til engelsk.....
Er det bare noe jeg har innbilt meg eller gjorde de ikke det med det første lengste reisen?

8571569[/snapback]

Stemmer bra det. Først Norsk og så ble det oversatt til andre språk.

Tror forøvrig det var Synnøve Svabø som hadde stemmen til April.

8571900[/snapback]

Hehe.. Jeg var "heldig" med det eksempelet gitt. Skulle brukt AoC istedet ;-) Eneste unnskyldning er vel at FunCom var litt i startgropa for om de ville gå internasjonalt med ...Reisen. :blush:
Lenke til kommentar

Det har dukket opp et helt ferskt intervju på IGN:

 

http://pc.ign.com/articles/786/786852p1.html

 

Dette slo meg som noe kuriøst:

 

IGN: Where does the game stand currently in its development? Is it in the final weeks of testing or are you still adding features?

 

Seaman: More features and content will have to wait for future downloadable content. Right now we're deep into testing and polishing, and getting the game out in time for June 26!

 

Tyder kanskje på at den engelske utgivelsen blir mer polert? Vet i hvertfall at spillet har fått ris for laber voiceacting og noen bugs her og der, samt problemer med ATI-skjermkkort.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt når det skal komme ut... Noen steder står det 9 mai, andre steder står det slutten av juni. Noen nettsteder omtaler spiller som ferdig, andre som i siste testfase.

Jeg snakker her om PC-versjonen.

 

Er det noen som kan si med 100% sikkerhet når det kommer?

8582880[/snapback]

 

Det er lansert i Tyskland og kan bestilles fra flere nettbutikker.

Hit til Norge kommer det først i slutten av juni. Tror faktisk jeg venter til da, sikkert en rekke bugs som er ordnet til da.

Endret av hwfreak
Lenke til kommentar

Selve spillet er ferdig. Grunnen til at det står den 29. Juni som release i Norge er at det er ett annet utgiverselskap som gir ut i England og Skandinavia. Får du tak i Royal Edition så får du engelsk tale og engelsk tekst. Det er kun Tyskland og Frankrike som har lokaliserte versjoner, spillene som blir utgitt i f.eks Portugal og Belgia har både engelsk tekst og engelsk tale...

Lenke til kommentar
Selve spillet er ferdig. Grunnen til at det står den 29. Juni som release i Norge er at det er ett annet utgiverselskap som gir ut i England og Skandinavia. Får du tak i Royal Edition så får du engelsk tale og engelsk tekst. Det er kun Tyskland og Frankrike som har lokaliserte versjoner, spillene som blir utgitt i f.eks Portugal og Belgia har både engelsk tekst og engelsk tale...

8583359[/snapback]

 

release datoen er jo 9.mai og det er den enda! :dribble:

Det på Xbox det er 29.juni og glad er jeg for det..

Men jeg har søkt i norge og har ikke funnet ut noe,men det har komt ut i portugal tror jeg..mener jeg så noe på nettet et sted og da regner jeg med at det er i tyskland og,men jeg vil jo helst handle hos en norsk sjappe da!

Lenke til kommentar

Dette blir en utrolig tapsfelle for utviklerene av spillet. Ser allerede nå at det florerer på nettet. Og det at vi må vente i godt over en mnd på spillet gjør at "alle" vil laste det ned.

 

Lever det ikke opp til forventningene da så blir det ikkje kjøpt. Trist for utvikleren.

 

En lanseringsdato for hele verden sier jeg!

Lenke til kommentar
Selve spillet er ferdig. Grunnen til at det står den 29. Juni som release i Norge er at det er ett annet utgiverselskap som gir ut i England og Skandinavia. Får du tak i Royal Edition så får du engelsk tale og engelsk tekst. Det er kun Tyskland og Frankrike som har lokaliserte versjoner, spillene som blir utgitt i f.eks Portugal og Belgia har både engelsk tekst og engelsk tale...

8583359[/snapback]

 

release datoen er jo 9.mai og det er den enda! :dribble:

Det på Xbox det er 29.juni og glad er jeg for det..

Men jeg har søkt i norge og har ikke funnet ut noe,men det har komt ut i portugal tror jeg..mener jeg så noe på nettet et sted og da regner jeg med at det er i tyskland og,men jeg vil jo helst handle hos en norsk sjappe da!

8583442[/snapback]

 

Så hvor får jeg tak i royal ? gi meg en link til hvor jek kan kjøpe det

 

TAkker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...