Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Virker faktisk som spillet blir sluppet ut imorra , eller hvertfall snart. De har en patch liggende ute allerede. Hmm

8568058[/snapback]

 

 

hehe litt pussig at den patchen dukker opp før selve spillet, men det tyder i hvertfall på at de har tatt betatestingen på alvor! Håper bare EU-versjonen støtter engelsk, og skal jeg tro det jeg har lest på det offisielle forumet, gjør den faktisk det! :thumbs:

Endret av hwfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge flere fora så blir dette brukt som Gold bekreftelse: (postet på det offisielle forumet)

 

------------------------------

Die Aktivierung geht erst ab dem 9.5.07.

 

Das ist eine Riesenschweinerei, dass PlayCom überhaupt schon ausgeliefert hat. Wir haben ausdrücklich alle Handelspartner darauf hingewiesen, den Releasetag einzuhalten und nicht vor Montag zu versenden.

 

Wir betrachten es als äusserst unfair wenn Händler den logistischen Vorlauf, den wir ihnen gewähren, dazu nutzen sich einen unlauteren Wettbewerbsvorteil zu verschaffen.

__________________

Dirk P. Hassinger

Zuxxez Entertainment AG

VP Business development

Lenke til kommentar
Kartet som man kan utforske i spillet:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Antaloor.jpg

 

32 kvadratkilometer!! Sier meg ingenting, men høres mye ut!!  :thumbup:

8569454[/snapback]

 

Ser digg ut! Damn. 32 kvadratkilometer er jo en del da! Er vel større enn Oblivion også det, om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Ser at KayAU greide å trolle på seg svært få av oss TES-lojalister. Bra jobba folkens! :thumbup: Til og med jeg greide å holde meg der. Men temaet er jo behørig utdebatert i diverse Gothic1,2,3/Morrowind,Oblivion-tråder.

 

Sålangt synes jeg at verden i 2 Worlds virker ganske smalsynt og en-dimensjonalt av presse-dekningen. Men det kan jo endre seg.

 

[klipp] Videre fikk jeg beskjed om at spillet ikke er fulstendig oversatt til engelsk, det samme gjelder brukermanualen. [klipp]

8555093[/snapback]

Fikk et flashback til de første Gothic spillene nå.

 

Synes dette er en litt merkelig måte å jobbe på. Men Piranha gjør det jo på sine titler også så. Tenk om FunCom skulle lage Den Lengste Reisen på norsk først og så oversette det til engelsk.....

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Tenk om FunCom skulle lage Den Lengste Reisen på norsk først og så oversette det til engelsk.....

 

Er det bare noe jeg har innbilt meg eller gjorde de ikke det med det første lengste reisen?

8571569[/snapback]

Stemmer bra det. Først Norsk og så ble det oversatt til andre språk.

Tror forøvrig det var Synnøve Svabø som hadde stemmen til April.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...