Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det online på det? Siden det var visst snakk om 1000 folk i multiplayer. Og koster det penger å spille det online?

8533463[/snapback]

 

Såvidt jeg kunne lese meg til er det multiplayer med opptil 8 spillere.

8536922[/snapback]

 

Vet ikke helt hvordan det funker, men leste et sted at serverne støtter flere tusen spillere.. På nettsiden står det riktignok at du bare kan ha 8 stk i partyet ditt. Man kan i hvertfall lagre karakteren på servern. Kanskje det blir noe ala Diablo 2 - battle.net

Lenke til kommentar
Level systemet på dette, hvordan er egentli det?

8537353[/snapback]

 

Det skal visstnok være veldig omfattende. Det interessante er at det fins karrieretrenere rundt omkring i spillet, så det er mulig å gjøre om på valg man tar. Dermed trenger man ikke være så redd for å velge "feil".

Lenke til kommentar

Håper alle andre har feil og den offisielle siden har rett. De oppdaterte jo faktisk siden 3. mai med at pc versjoen kommer 9. mai

 

"+++ PC game in the stores as planned on 9th May +++

 

The console version of "Two Worlds" will unfortunately not be in the stores with the PC version on the 9th of May."

Lenke til kommentar

Prata nettopp med gamezone.no og de påstår at PC-versjonen lanseres i norden først i slutten av juni. Videre fikk jeg beskjed om at spillet ikke er fulstendig oversatt til engelsk, det samme gjelder brukermanualen. Dette kunne de ikke bekrefte, men på deres lilster stod det at spillets lanseringsdato i norden, England, USA og Australia er satt til 29. juni. Det samme gjelder for XBOX360.

Lenke til kommentar

Gjorde litt research og leste på det engelske forumet at spillet lanseres i Tyskland som planlagt 9. mai. Både amazon.de og amazon.fr oppgir lanseringsdato till henholdsvis 9 og 11. mai. Om det er oversatt til engelsk eller ikke, vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Two Worlds ser da virkelig interessant ut ja..., bare så synd at man har så lite tid til å spille noe som helst :hmm:

 

Angående Oblivion..., var selv kritisk til det, likte så dårlig hvordan karakterene så ut osv, men jeg bare startet det opp i full fart for å teste.., og timene gikk... Utrolig bra, men synd at det sleit mye med irriterende buggs i starten :mad: Men startet det opp igjen nå nylig, med alle patcher osv installert på ny pc, så nå funker det bedre gitt.

 

Høres virkelig interessant ut med mulighet for coop osv. på Two Worlds..., håper bare jeg får litt tid til å prøve det etterhvert :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...