Anathema Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Hmm tror det er sperret til 10,5k RPM elns.
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Gah, kommer ikke på hva den heter i farta, er det CDI boksen montro? (Nå kan det godt hende jeg er ute å vandrer.) Men husk at orginalveiva ikke bør kjøres over 12k da.
Evil-Duck Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Neppe, skal man tro Evil-duck er girkassa til derbi så sterk at den tåler _alt_ ;] Men du girer ikke feil, så enkelt er det. Ta det rolig, vit at du har kontroll og ikke begi deg ut på noe du vet du ikke behersker, så slipper du å finne det ut. 8583386[/snapback] Finn en plass jeg sier at derbi Girkassa tåler alt da ?
>Jonas< Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 (endret) Spørs på hakkiknga, om det er giring uten clutch , eller om du ikke klarer å kjøre 8583459[/snapback] Hakkinga? Tenker du på å slippe clutchen brått ut? Uansett, girkassa tåler en del julig. Går fint an å gire uten å bruke clutch også, men for å unngå ekstra slitasje så bruker man selvsagt clutch. Ikke vær redd for å gi for mye gass, bare ikke bråslipp clutchen. Det eneste somm kan skje da, er at du mister balansen og velter. Og det er jo litt kjipt med ny sykkel Du kan jo evnt ta på deg hjelm, så merker du ikke alt "bråket", siden du antakelig ikke er vant med moped og sånt. Endret 10. mai 2007 av >Jonas<
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Du kan jo evnt ta på deg hjelm, så merker du ikke alt bråket, siden du antakelig ikke er vant med moped og sånt. 8584072[/snapback] Tuller du? Hjelm er selvfølge, uansett hvor lenge man har kjørt eller hvor man skal kjøre. Desto mer når man er nybegynner.
Sund Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Har aldri kjørt moped før, bare scooter. Og der er det bakbrems der clutchen er, så det er litt uvant.
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Man skal holde seg til frambremsen alikevell, så det er ikke noe problem. (Med mindre du kjører på grusvei vel og merke)
Sund Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Man skal holde seg til frambremsen alikevell, så det er ikke noe problem. (Med mindre du kjører på grusvei vel og merke) 8584095[/snapback] Har lært såpass. (70-30)
TanglewoodD Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hurt, du har ikke bilder av mopeden i sin helhet? 8583508[/snapback] Nei, beklager så mye, det har jeg rett og slett ikke. http://i22.photobucket.com/albums/b305/Stian_A/fasf.jpg Eneste vel... Salgsposten : http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...opic=130988&hl= hehe, har igjen et par bremsesystem og showa framgafler, komplett ledningsnett til MH furia.. Delene går _GANSKE_ så billig Furian`n som dere ser bilder av er solgt i deler for lenge siden, motoren har jeg ennå vel og merke. God gjengen ; første til venstre er SP-en, midten er ProRacen, helt til høyre Malossi MHR , oko24mm forgasser -SP-en var den som satt på Furian http://i22.photobucket.com/albums/b305/Stian_A/faf.jpg Endret 10. mai 2007 av Hurt
>Jonas< Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Du kan jo evnt ta på deg hjelm, så merker du ikke alt bråket, siden du antakelig ikke er vant med moped og sånt. 8584072[/snapback] Tuller du? Hjelm er selvfølge, uansett hvor lenge man har kjørt eller hvor man skal kjøre. Desto mer når man er nybegynner. 8584088[/snapback] Tenkte mest på hvis han står ute i gårdsplassen sin og øver på å ta i gang. Skal han kjøre er det som sagt en selfølge med hjelm ja!
John-Abruzzi Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 halla, hva tror dere om denne "http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=9680616&sid=3a326hPoj065228&pos=47&tot=53" lurer litt på om jeg skal kjøpe den
TanglewoodD Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Det er en grunn til at han bytta veiv- husk det.
Thewiz Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 hva sliter mest på veiven da ? 8588734[/snapback] At han presser sykkelen. Går man over 12K omdreininger kan veiven knekke.
Anathema Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Pent Mr.Duck - du får gi oss en raport på før og etter. Ser jeg har ålet meg vei inn i signaturen din også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå