Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag så jeg en GPR 50 (sånn som evil duck har) og jeg må si;

 

Plastikken er jo et trist kapitell, ser jo helt voldtatt ut. Og kvaliteten så ræva ut.

Og jeg syns ikke fronten var særlig pen heller.

 

Og den har jo heller ikke en AM6 motor :D (neeeeeeeida. :p)

Lenke til kommentar
I dag så jeg en GPR 50 (sånn som evil duck har) og jeg må si;

 

Plastikken er jo et trist kapitell, ser jo helt voldtatt ut. Og kvaliteten så ræva ut.

Og jeg syns ikke fronten var særlig pen heller.

 

Og den har jo heller ikke en AM6 motor :D (neeeeeeeida. :p)

8535135[/snapback]

 

Jeg har tryna på GPRen min på asfalt vei med grei fart . så jeg har erfaring med kåpene . De er veldig sterke vertfall , ble bare noen riper i lakken , ikke noe sprekker eller noe . så plastikken er god kvalitet.

 

Den er lakket med matt rød lakk , og derfor tror du tydligvis at det er kjempedårlig plast . og du skal nå huske på at de få kåpene som er på RSen din med er plast ;)

Lenke til kommentar
I dag så jeg en GPR 50 (sånn som evil duck har) og jeg må si;

 

Plastikken er jo et trist kapitell, ser jo helt voldtatt ut. Og kvaliteten så ræva ut.

Og jeg syns ikke fronten var særlig pen heller.

 

Og den har jo heller ikke en AM6 motor :D (neeeeeeeida. :p)

8535135[/snapback]

 

Jeg har tryna på GPRen min på asfalt vei med grei fart . så jeg har erfaring med kåpene . De er veldig sterke vertfall , ble bare noen riper i lakken , ikke noe sprekker eller noe . så plastikken er god kvalitet.

 

Den er lakket med matt rød lakk , og derfor tror du tydligvis at det er kjempedårlig plast . og du skal nå huske på at de få kåpene som er på RSen din med er plast ;)

8535327[/snapback]

 

Whatever you say fanboy.

 

 

Ja vet at at tanken og hekken min er av plastikk, men av å se på det, kunne det godt ha vært Carbon. Nå har ikke jeg trynet med min (kjører ordentlig jeg vet du) så jeg kan ikke måle kvaliteten min på det. Men det ser ganske solid ut.

Lenke til kommentar
I dag så jeg en GPR 50 (sånn som evil duck har) og jeg må si;

 

Plastikken er jo et trist kapitell, ser jo helt voldtatt ut. Og kvaliteten så ræva ut.

Og jeg syns ikke fronten var særlig pen heller.

 

Og den har jo heller ikke en AM6 motor :D (neeeeeeeida. :p)

8535135[/snapback]

 

Jeg har tryna på GPRen min på asfalt vei med grei fart . så jeg har erfaring med kåpene . De er veldig sterke vertfall , ble bare noen riper i lakken , ikke noe sprekker eller noe . så plastikken er god kvalitet.

 

Den er lakket med matt rød lakk , og derfor tror du tydligvis at det er kjempedårlig plast . og du skal nå huske på at de få kåpene som er på RSen din med er plast ;)

8535327[/snapback]

 

Whatever you say fanboy.

 

 

Ja vet at at tanken og hekken min er av plastikk, men av å se på det, kunne det godt ha vært Carbon. Nå har ikke jeg trynet med min (kjører ordentlig jeg vet du) så jeg kan ikke måle kvaliteten min på det. Men det ser ganske solid ut.

8535346[/snapback]

 

Lol da startet personangrepet før jeg har skrevet 2 inlegg :!:

 

og det at du ikke har tryna , kan ha noe med at jeg har kjørt 3 ganger så langt som deg , om ikke mer . jeg har kjørt 1500 km å du har kjørt 500-600 ?

 

Synst det bare blir for dumt at du heletiden skal nevne dette med at plastikken på derbi er plastik . for det er jo plastik akkurat som på alle andre mopeder :nei:

Lenke til kommentar

Jeg angriper deg ikke. Og dessuten så bare tuller jeg, bare fordi vi har hatt denne diskusjonen i hundre andre tråder rundtomkring på MC forumet.

 

Og du har ikke kjørt 3 ganger så langt som meg, sykkelen min har gått 700km. Men dette betyr ikke at jeg har kjørt det. Jeg har hatt andre sykler jeg vet du, så jeg har nok kjørt lengere enn deg tilsammen.

 

Jeg vet også at mopeder er som regel laget av plastisk, men det første innlegget var bare for å erte deg litt (siden du har GPR, right?) Så ikke ta det så ille Evil-Duck.

 

Bare skøyer med deg. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt lenger enn dere begge, og hatt flere sykler enn dere begge ^^

 

Eid :p

 

Nei, men jeg å syns GPR-en er plastrakett, ser litt for galla ut - for å være 50cc..

Synet på R har alltid vært likt - det skal gå jævlig, det er jo den eneste grunn til at man faktisk har mekka en R sykkel, det er ikke noe stor kjørekomfort i en slik sykkel, dermed er det jævlig teit at en feks uplombert, eller plombert 50cc sykkel blir lagd i hele tatt.. Går jo såpass dårlig.

 

Synet endrer seg når det kommer på full turtall trim og man runder 120 :)

 

Am6 4 life

Lenke til kommentar
Jeg har kjørt lenger enn dere begge, og hatt flere sykler enn dere begge ^^

 

Eid :p

 

Nei, men jeg å syns GPR-en er plastrakett, ser litt for galla ut - for å være 50cc..

Synet på R har alltid vært likt - det skal gå jævlig, det er jo den eneste grunn til at man faktisk har mekka en R sykkel, det er ikke noe stor kjørekomfort i en slik sykkel, dermed er det jævlig teit at en feks uplombert, eller plombert 50cc sykkel blir lagd i hele tatt.. Går jo såpass dårlig.

 

Synet endrer seg når det kommer på full turtall trim og man runder 120 :)

 

Am6 4 life

8535582[/snapback]

Siden dere savnet meg sånn for jeg vel komme med noen innlegg i denne tråden og da. :tease:

 

Grunnen til at du, Hurt, har hatt flere sykler enn de begge, er nok fordi du ikke kan kjøre og har vraka dem alle sammen... (HAHA, der fikk du den! :p )

 

Jeg syns det ser litt Harry ut med R-sykler som kun går i 50. Uansett så er det jævli digg å kjøre forbi sånne sykler når man selv kjører orginalt. :!:

 

Hvis jeg skulle uttalt meg om hvem jeg syns er finest, måtte det ha blitt GPR og/eller RS da disse i og for seg er omtrent samme sykkel nå.

 

Og for å nevne litt om AM6 og Derbi motoren, så syns jeg Derbi motoren går bedre. Fettern min kjører uplombert Malaguti, og den drar ikke fra meg i starten (HAHA). Han må ruse den mye mer enn det jeg trenger. Den kommer ikke før på høye turtall, og han må gire mye. Min kommer helt fra bånn av, og jeg trenger ikke å gire så mye i forhold til det han må. DeAM6 motoren er rett og slett mye slappere enn Derbi sin, siden han til og med må ha full gass for å komme opp en kant hvis han står inntil den.. :!:

 

Nå kommer det vel snart noen heftige motargumenter fra AM6-gjengen og grillsesongen starter vel for fullt kan jeg tenke meg.. :tease:

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Altså, Jonas. Din sykkel gjør 75 orginalt, var det slik? Det må da bety at dette er en uplombert motor + potte det er snakk om...?

8536043[/snapback]

 

Hans er plombert :p og det er mulig da , jeg hadde vertfall GPRen min opp i 75 på en god dag med lite vind og linte bensin på flata. ( da var den helt orginal ja )

 

edit : har vitner :p

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Har ikke planen om det nei, får se hvordan det blir

8536150[/snapback]

 

Funker ikke variator vekter på scooter som drev til moped ? isofall vil vel turtalle sette en liten stopper for en serlig høy topp hastighet ? men men . Går vel fort nok :p fornøyd så lenge sykkelen min går fortere en scootern din :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...