Gå til innhold

[løst]Er dette god kompiss?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Men han var jo slik en god kompiss i de gode gamle dager. :( Så jeg føler jeg ikke bare kan dumpe han heller. Btw, hører mye på the Beatles, the Doors, Pink floyd, Manfred mann, The Shaddows osv.

8507450[/snapback]

 

Du hadde jo en ufattelig god musikksmak i forhold til han ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En person som sier slike ting om/til deg er ikke verdt å samle på! Om dere har hatt et fruktbart vennskap tidligere burde ikke komme i veien for din avgjørelse om å kutte kontakten med ham, sett at han ikke behandler deg med den respekten du fortjener. Sett klare grenser for hva du finner deg i, og gjør ham oppmerksom på at han har tråkket over dine grenser. Hvis han ikke skjerper oppførselen sin etter at dette har blitt gjort klinkende klart er det bare å ekskludere ham, og prioritere de menneskene som har en positiv innvirkning på deg og ditt liv.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Are kan du bare dumpe med en gang. Ikke la deg bli herset med på den måten. Det finnes flere og bedre alternativ der ute.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

lolz, you doormat.

 

Altså, hvis du faktisk ser deg nødt til å måtte spørre om vedkommende er en god venn eller ei er svaret automatisk og helt selvfølgelig et rungende NEI. Tør vedde på at du har svaret allerede, du må bare bygge opp nok ryggrad til å tro det sjøl.

 

En slik "venn" skal du bare drite laaaangt og lenge i, og hvis du noen gang skal omgås med han igjen skal det skje på dine premisser. Ikke la folk dominere deg sånn, hyl.

Lenke til kommentar
Men han var jo slik en god kompiss i de gode gamle dager. :( Så jeg føler jeg ikke bare kan dumpe han heller. Btw, hører mye på the Beatles, the Doors, Pink floyd, Manfred mann, The Shaddows osv.

8507450[/snapback]

 

Herregud, du har jo bra musikksmak da...

Ikke hør på han tullingen der, det er jo han som hører på "fittemusikk".

Det du gjør framover nå er at du bare gir langt faen i han, når han vil ha hjelp fra deg så bare si at han får finne ut av det selv..

Lenke til kommentar

Hello, Captain Obvious, han er jo bare en lonely sucker som er ute etter en nerdekompis han kan joinke skills av. Du fortjener bedre venner, se om du finner en tråd med forumfolk fra nærområdet ditt, hittil har jeg 99% positivt feedback på folk jeg har møtt fra dette forumet. ^^

 

Og btw mini_grumpy.gif

Lenke til kommentar
Men han var jo slik en god kompiss i de gode gamle dager. :( Så jeg føler jeg ikke bare kan dumpe han heller.

8507450[/snapback]

Hvis du faktisk ikke er villig til å gjøre noe drastisk med det, hvorfor kommer du til oss etter hjelp?

8507463[/snapback]

 

Kan vel hende trådstarer er litt forvirra og vet ikke helt hva han skal gjøre ?

 

Dump tryne hans

 

For å være slem : alle har en hemmligehet, om det er en sykdom (slem som faen) eller om han tenner på trær, dyr, gutter med pinne i rumpa, u name it, finn det ut.

 

installer trojan på maskin hans og våk over han :D

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...