Gå til innhold

[løst]Er dette god kompiss?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha han hortes nesten ut som meg.

Samtale med kompis:

 

Mag - Jeg kommer bort og utnytter deg litt, jeg er tom for spill. Gidder du a brenne til jeg er framme sa jeg slipper a bli hos deg?

 

Ogsa sier jeg at han horer pa satanist musikk... hmm...

 

Men det blir kanskje ikke det samme da siden han mobber meg like mye samt at den tredje kompisen i gjengen mobber oss like mye som vi mobber dem. Vi trakker egentlig pa hverandre hele tiden:)

 

Men forstar poenget ditt. Han hores ut som en tufs. Send han i til finnmark som grensevakt i februar. da roer han seg ned litt.

Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom alle postene, men trådstarter sin post så.

Vær jævlig frekk tilbake, si no han blir flau av, ellers kan du bruke knyttneven.

Han er nok ingen venn, bare han vil ha det du greier å få til.

Men vis han vil ha sanger eks, si til han : Jeg gidder ikke å hjelpe deg, du slenger kun dritt til meg din esel.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
si no han blir flau av,
si til han :Jeg gidder ikke å hjelpe deg, du slenger kun dritt til meg din esel.

hehe, han blir sikkert flau av å bli kallt esel^^

8682018[/snapback]

Hehe, man vet jo aldri^^

 

Noen tips du kan si til han:

Du er så stygg at jordmoren din puttet deg inn igjen når du ble født.

Du er et uhell av en sprukken kondom.

 

Bare noen tips du kan si til han ^^

Endret av Raste
Lenke til kommentar

På meg høres det ut som om denne personen kanskje har ADHD og kan både være frekk og voldelig. Kanskje det ikke er så lurt å komme med slike fornermelser, ettersom det kan klikke helt for ham. Hvis du ikke vil være med han, kan du vel si det på en annen måte enn med fornermelser

Lenke til kommentar

:!:

Vis han har AHDH, så da burde du komme med noen frekkheter, ingenting slår når ADHDfolk går klikk.

Men nå spørs det akkuratt om han har ADHD, og hvilken skala han har.

Broren min har ADHD og han har ganske høy skala, og vis man sier no så :scared:

Alle ADHD barn er jo ikke klikk egentlig, dem får jo medesiner.

 

Men han selveste "kompisen din" tror jeg bare utnytter deg av dine egenskaper ;)

Lenke til kommentar
''Du bør høre mer på 50 cent"

8507321[/snapback]

etter slike ord har blitt sagt, beviser det fjortismen i ham... allerede nå kan jeg fortelle deg at han gjør det dårlig på skolen (karaktermessig), han skryter over å ha mange venner (men du har aldri sett ham være med de), han går i klær som ville vært for store for en feit fyr og han går med caps/lue/sjal.

 

alle de normale fjortizz symptomene altså. bare dump ham :p

Lenke til kommentar
:!:

Vis han har AHDH, så da burde du komme med noen frekkheter, ingenting slår når ADHDfolk går klikk.

8682341[/snapback]

Hvis du tirrer ham opp kan du fort finne deg selv på bakken med et blått øye og en sprukken leppe... Det er heller ikke så lett å stoppe en som det har klikket helt for, spesielt ikke om han har ADHD, så jeg synes ikke det var en god idè...

Lenke til kommentar
:!:

Vis han har AHDH, så da burde du komme med noen frekkheter, ingenting slår når ADHDfolk går klikk.

8682341[/snapback]

Hvis du tirrer ham opp kan du fort finne deg selv på bakken med et blått øye og en sprukken leppe... Det er heller ikke så lett å stoppe en som det har klikket helt for, spesielt ikke om han har ADHD, så jeg synes ikke det var en god idè...

8682427[/snapback]

Det jeg skrev der var for å være litt morsom, vis du leste litt nedenfor eller over var det så skrev jeg at min bror har det.

Og han har slått ned meg og kompisen min med gitar :!:

Var faktisk jævla vondt, så ikke tirr en som har ADHD.

Men nå er jo det ikke sikkert om han har det da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...