Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var 18 dager i USA i påsken (Florida - Fort Lauderdale, Orlando) Så nå har vi bestilt en 19 dagers tur til neste år også! HERLIG!

 

Da går turen fra Norge - Tyskland rett til Miami (slipper omveier opp i landet) hvor vi skal være noen dager før vi drar ut på et 4-5 dagers cruise i Karibien. Der skal vi besøke 2 øyer. (Den ene heter Nassau, Bahamas) og etter cruiset blir det Fort Lauderdale.

 

Åååh jeg gleder meg! :D

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Åååh jeg gleder meg! :D

 

Jeg gleder meg også. Om fem uker går turen til Houston. Derifra kjører vi, i løpet av to dager, til Orlando. Der blir vi i ca. en uke før vi somler oss langs Mexico Gulfen til New Orleans. Etter noen dager der går turen til slekt og venner i Houston og en uke med basengsløving og shopping.

 

Åååh jeg steike som jeg gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Med tog må dere antagelig via Shinjuku stasjon. Det er verdens mest trafikerte stasjon med nesten 4 millioner reisende i døgnet, flere togselskaper som skal til de samme stasjonene fra forskjellige peronger og med forskjellige billeter, og alt av merking er stort sett på Japansk. Å prøve seg på første togbytte i Japan og med all bagasje på den stasjonen er absolutt ikke å anbefale.

 

Og så er dere godt plassert til å få med dere Yoyogi Park på søndag. Husk å få med den delen som ligger helt vest i parken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...