Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestiller TVen i morra(og håper jeg blir fornøyd)!! :w00t:

Men skal bare stille et litt optimistisk spørsmål, det er vel ingen som tilfeldigvis har en HP Compaq nc6120, og har prøvd å koble denne til TVen? (Er litt spent på om det går).

9255786[/snapback]

Det går helt sikkert supert. Bruk en vanlig VGA-kabel for best bilde.

Men skal bare stille et litt optimistisk spørsmål, det er vel ingen som tilfeldigvis har en HP Compaq nc6120, og har prøvd å koble denne til TVen? (Er litt spent på om det går).

9255786[/snapback]

Det vil jeg og håpe, men du har vel ikke akkurat de største kravene når du kjøper den billigste TVen på markedet? (ca.)

9255786[/snapback]

Det vil jeg og håpe, men du har vel ikke akkurat de største kravene når du kjøper den billigste TVen på markedet? (ca.)

9256683[/snapback]

Hehe, neida. Har en 26" eller noe som heter Grundig United (svær kasse) som jeg har tilkoblet en bord antenne. Bare TVen er bedre enn det, så er jeg fornøyd :thumbup: Et kjempestort pluss at jeg kan bruke den som pc skjerm!

Ser forresten at Tatungen har vært nede i 3500,-, men koster nå 4475,-. Merkelig at den har gått opp i pris da!?

Men lurer på å bestille fra MPX siden de har den på lager. Men er de en seriøs forhandler med tanke på pris/service?

9256815[/snapback]

Såvidt jeg vet har den vært på tilbud til 3995 hos Netshop, og har ikke blitt solgt lavere enn det. Lavere pris enn det er helt sikkert bare en demo/returvare.

Ser forresten at Tatungen har vært nede i 3500,-, men koster nå 4475,-. Merkelig at den har gått opp i pris da!?

Men lurer på å bestille fra MPX siden de har den på lager. Men er de en seriøs forhandler med tanke på pris/service?

9256815[/snapback]

tror ikke det, kan jo være fordi det sto uten moms..

Jeg kommer nok til å bestille denne i dag jeg også. Bestiller fra XD.no, for de er billigste nettbutikk med TV'en på lager akkurat nå. I samme bestillingen slenger jeg med denne DVD-spilleren. Det at både DVD-spilleren og TV'en har HDMI-utgang, vil det da si at jeg ikke trenger mer tilkobling enn en HDMI-HDMI-kabel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...