Gå til innhold

4995 for FS Amilo Pi1536? *utgått*


Cursio

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Headphones utgangen er minijack spdif!

9246436[/snapback]

 

Og hva vil dette si?

 

Er selv utrolig fornøyd med maskinen. Tilbudet er det beste jeg har sett, glad for at jeg henger på forumet :-)

Men vil særlig fremheve den analoge volum knappen, utrolig mye mere funksjonell enn nymotens LED tutchknapper!

Lenke til kommentar

Helt enig. Når jeg ser på de tilbudene som florerer på nettet nå, så har jeg faktisk ikke sett noe som matcher denne. (jeg kjøpte med 1 gig ram ekstra og prisen totalt var 5500)

 

Kjempe bærbar uten noe software tull fra Fujitsu Siemens som ødelegger! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser at det har kommet ny Bios til denne. Versjon 1.25 - 19.07.07

 

Har ikke hatt ett eneste problem med den, men skal oppdatere i dag.

 

 

Edit: Solved problems.

 

Fra Readme.txt:

 

"Solved problems:

 

- If the power of the battery is going down to 2,4V or lower sometimes

the system's ID gets lost and the silent mode LED is not working properly"

Endret av t_k
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 6 måneder senere...
Jeg har kjøpt en Corsair value 1gb 667mhz ram til min Pi1536. Da jeg prøvde å sette minnebrikken i pcen istedenfor den 512mb 533mhz rammen som allerede sto der, ville den ikke starte opp! Det virker som den forsøker å slå seg på i noen få sekunder, for så å restarte av seg selv. Det kommer inget bilde på skjermen. Da satte jeg i den gamle 533 mhz brikken min igjen, og da fungerte maskinen strålende!

 

Hva kan problemet kan være? :(

Jeg har nå fått et lignende problem her. PCen har fungert utmerket i litt over 2 år med Kingston 2*1 GB PC5400 DDR2. Men i morges ville den ikke starte. Det ble bare en evig reboot-loop med ca 5 sekunders sykluser. Jeg feilsøkte en god del før jeg fant på å ta ut minnebrikkene og sette de inn en etter en. Etter det ble den frisk.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Amilo Pi 1536'en her sang siste verset i går. Skjermen er og forblir sort. Jeg har prøvd med ekstern skjerm også så det er nok skjermkortet som er gåent, eller hovedkortet. :(

 

t_k: Har du maskina ennå? Det er to år siden innlegget ditt og hvis du har en fortsatt så har jeg sannsynligvis en DVD-brenner som kan passe i din maskin.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Amilo Pi 1536'en her sang siste verset i går. Skjermen er og forblir sort. Jeg har prøvd med ekstern skjerm også så det er nok skjermkortet som er gåent, eller hovedkortet. :(

 

t_k: Har du maskina ennå? Det er to år siden innlegget ditt og hvis du har en fortsatt så har jeg sannsynligvis en DVD-brenner som kan passe i din maskin.

Så dumt! Men har du vurdert å benytte reklamasjonsretten? Maskinen er jo faktisk bare fire år gammel, med tanke på at vi kjøpte den våren 2007. Datamaskiner har en forventet levetid på fem år, så reklamasjonsretten dekker denne maskinen i et år til.

 

Når det gjelder maskinen, så kjøpte jeg selv tre stykker(!) En til meg selv, og resten til et par av mine venner. De fungerer alle tre flott den dag i dag, med unntak av laderen som røyk på den ene, og batteriene som nå har en kapasitet på rundt 20 minutter. Kjøpte nye originale batterier på ebay for noen måneder siden, det kostet ikke mer enn 170 kr pr stk!

Lenke til kommentar

Den muligheten sa jeg fra meg da jeg kjøpte den via bedrift og ikke privat.

 

Ny maskin er kjøpt inn. Harddiskkabinett er også kjøpt inn for å få ut filer og bruke den gamle harddisken som backup.

Ah, skjønner. Det er jo klart fristende å benytte seg av bedriftsmuligheten for å få momsavslaget... Harddisken ville jeg nok ikke stolt på som backup. Det er en fujitsu-brandet 80GB-disk, er nok billigste sort.

 

Benytt deg av angrerett på den nye kanskje? :tease:

Du kan jo få denne til samme pris med et uendelig mye raskere skjermkort, eller denne som både har kraftigere prosessor og skjermkort til en liten lapp mer, om du ønsker å holde deg til HP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...