Gå til innhold

This is living 18+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere misser poenget med sånne reklamer. De er helt obskure, og det får folk til å prate om dem. De forbinder produktet med "den der syke reklamefilmen". Om vi prater dritt eller roser den er ett fett, vi snakker om den.

8433652[/snapback]

 

Det gjør folk som ikke vet noe om ps3 interessert ja, men for de som allerede vet mye om maskinen og ikke er interessert, hjelper det ikke mye med den reklamen. Det eneste den gjør er at vi ikke "glemmer" ps3, den gir ikke noe inntrykk av produktet og hvis den i det hele tatt gjør det da er det i alle fall ikke positivt etter min mening MAO den påvirker ikke folk til å kjøpe maskinen.

 

edit: antar at folk vil skrive at budskapet er at folk vil kjøpe maskinen for å være som dem i filmen eller noe, vel, det fenger ikke meg ihvertfall

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Ok hadde ikke sett så mange ps2 og ps1 reklamer bortsett fra han fyren som kjørte i skogen og den double life filmen, men disse var jo på en måte litt morsomme og så var de korte, i motsentning til den nye: http://www.youtube.com/watch?v=meQ5fSAb1yo

Den siste var akkurat som den til ps3:

8433509[/snapback]

 

Vel den "nye" reklamen som var på første siden her er egentlig bare en sammensetning av de tre første snuttene i reklame-serien. Det har poppet opp et par ekstra snutter etter disse tre..

Må også få legge til at det jeg liker best med reklamen er hvor gjennomført alt er, den helhetlige markedsføringa Sony bedrivber er beundringsverdig. Bare det å stikke hue innom "Free Record Shop" og se T-shortene til ekspiditrisa med teksten "this is living" over brystene fikk meg til å smile.

Menmen... Jeg er veldig svak for gode reklamekampanjer.

Lenke til kommentar
Microsoft har hatt rare reklamer og http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=4846, bare at dt har vært lettere å forstå meningen eller budskapet med med en gang (fortsatt merkelig, og litt morsom).

Den der skjønner man jo med en gang.. den er logisk :p

8433257[/snapback]

 

Tjaaa, jeg hadde hatt litt vanskelig å forstå hva Microsoft mente med det hvis de ikke hadde hatt med teksten på slutten. :)

 

 

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaahhhhh.... ! .. xBox" :wee:

Lenke til kommentar

Epleskrell, jeg skjønner hva du mener, men det hjelper jo ikke at markedsføringen er gjennomført og at flere små-episoder kom til denne lange reklamen, hvis man ikke liker budskapet i utgangspunktet. Ikke at "jump in" var så veldig bra, men det var jo morsomme reklamer og mange viste hvor gøy xbox live er . Hadde forresten ikke nintendo en rar reklame til gamecube når den kom ut? snakk om kopiering av kopierern

 

edit: her er den http://www.youtube.com/watch?v=JuUaQYfL-0w

Endret av gormers
Lenke til kommentar

La oss diskutere Society against Playstation reklamen! Den var i motsetning til den andre driten faktisk verdt å se på!

 

Den første reklamen "can suck my white chocolate salty balls"! Makan til drit er det bare markedsføringsavdelingen til SONY som får til å presse ut ... seriøst.

Lenke til kommentar

Synes denne PS3-reklamen er den dårligste reklamefilmen jeg har sett av noen spillkonsoll. Hva er det Sony tenker på her? Ingenting som tilsier at det er reklame for en PS3. Lag reklame om konsollen og kutt ut alt det våset rundt. SingStar kommer i juni, får håpe Sony har skjønt poenget når de skal reklamere for det spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...