Gå til innhold

This is living 18+


Anbefalte innlegg

Det var en fyr som skrev det her, som virket fornuftig: "i understand what they are saying. this is like the ps3 in that apparently the water in that place gives everyone an alternate reality they want. Sony wants to make it seem that the games on the ps3 do the same thing."

Men reklama er fortsatt for lang, kjedelig, innviklet, og har nesten ingen ting med tv-spill å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, disse reklamene her er jo veldig likt det de gjorde med ps2 sin markedsføring. Hva gjorde de der? Jo de lanserte konsollene sine i undergrunnen med hiphop gangster folk som hoved klientell. PS2 skulle være det kule det riktige å ha da. Nå sier de egentlig "se på disse menneskene på dette hotellet, disse vet hvordan det virkelig er å leve, lær av dem." De har skapt et eget univers i det hotellet, spesielle karakterer og som vi ser her, inteligente spisfindige settinger. De sier ikke noe om ps3 direkte, de bare sier, har du ps3 er du med i gjengen.. akkurat som tidligere. Slår dette helt ann hos massen? uvist, men jeg mener det er en helt topp markedsføring for et produkt. Fungerte helt topp for ps2, vil kanskje funke for ps3. Om ikke anna synes jeg det er gøy og følge med på hva som skjer på dette sære hotellet.

Lenke til kommentar
Microsoft har hatt rare reklamer og http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=4846, bare at dt har vært lettere å forstå meningen eller budskapet med med en gang (fortsatt merkelig, og litt morsom).

8433219[/snapback]

Er budskapet til ps3 så veldig vannskelig og forstå?

Kjøp Ps3 kom litt nærmere det å virkelig leve?

8433237[/snapback]

 

med en gang så, og man grubler jo over om det er det de mener og tenker på alternative budskaper

Lenke til kommentar
Er budskapet til ps3 så veldig vannskelig og forstå?

Kjøp Ps3 kom litt nærmere det å virkelig leve?

8433237[/snapback]

Hehe.. kaller du å bo i lag med sykopater og slik å leve? Tror ikke jeg ville ha likt å bodd der med en vietnamveteran med en stygg fornærmelse til å glemme granater i boliglaget mitt.

 

Faktisk så skremmer denne reklame meg mer vekk i fra PS3 for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Er budskapet til ps3 så veldig vannskelig og forstå?

Kjøp Ps3 kom litt nærmere det å virkelig leve?

8433237[/snapback]

Hehe.. kaller du å bo i lag med sykopater og slik å leve? Tror ikke jeg ville ha likt å bodd der med en vietnamveteran med en stygg fornærmelse til å glemme granater i boliglaget mitt.

 

Faktisk så skremmer denne reklame meg mer vekk i fra PS3 for å være ærlig.

8433342[/snapback]

 

det handler kansje om at de er lykkelige eller noe sånt da. De setter aldri spørsmåltegn ved livet sitt (eller forresten så gjør de jo det, men de mener at ps3 er det). Uansett, jeg synes heller at den banna 360 reklama er bedre (http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=9381). Den er morsom og enkel og den står for hvor lett du kan spille XBOX live og ha det gøy med venner.

 

edit: Jeg synes aldri at tv-reklamer skal være så innviklet, og ikke-morsomme, det kan være forbeholdt andre ting som spill som drømmefall :thumbup:

Endret av gormers
Lenke til kommentar

1. Reklamer har ingen grunn til å ha noe med produktet å gjøre. Alt de trenger er å styrke merkenavnet. Dette er bevist gjennom utallige undersøkelser fra utallige reklameselskaper.

 

2. Sony har lenge laget reklamer som ikke har noe med produktet å gjøre, og det er grunn til å tro at reklamene har virket godt likevel.

 

3. Denne reklamen var en morsom reklame i ekte Sonystil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...