Gå til innhold

Firefox stadig mer populær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når nå bruken av Firefox blir så omfattende blir vel også eventuelle sårbarheter utnyttet i større grad. Det kan jo være litt surt.

På den annen side, det er alltid gøy når noen stjeler markedsandeler fra Microsoft, det legger heldigvis press på MS til å levere bedre produkter. Og sett bort fra sårbarheten IE7 er slett ikke verst.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er flott at flere og flere bruker Firefox (alt annet en IE er egentlig bra nok). Nå mangler det bare at flere offentlige organisasjoner/lignende bytter ut IE.

 

Så et klipp på TV hvor de intervjuet en person fra Datatilsynet eller noe, og de brukte Firefox :D

Lenke til kommentar
Jeg syns det er flott at flere og flere bruker Firefox (alt annet en IE er egentlig bra nok). Nå mangler det bare at flere offentlige organisasjoner/lignende bytter ut IE.

 

Så et klipp på TV hvor de intervjuet en person fra Datatilsynet eller noe, og de brukte Firefox :D

8403978[/snapback]

Der jeg jobber er Firefox standard. Jeg vet om flere arbeidsplasser som har Firefox som standard, men dessverre er det langt i mellom dem.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er flott at flere og flere bruker Firefox (alt annet en IE er egentlig bra nok). Nå mangler det bare at flere offentlige organisasjoner/lignende bytter ut IE.

 

Så et klipp på TV hvor de intervjuet en person fra Datatilsynet eller noe, og de brukte Firefox :D

8403978[/snapback]

Der jeg jobber er Firefox standard. Jeg vet om flere arbeidsplasser som har Firefox som standard, men dessverre er det langt i mellom dem.

8403995[/snapback]

Men det kommer seg, gjør det ikke? Hvor mange arbeidsplasser brukte noe annet en IE for, la oss si, 5 eller 10 år siden?

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at Opera er mer brukt i Norge enn Firefox, selv om Opera opprinnelig er/var norsk.

8404174[/snapback]

Var? Opera startet som et prosjekt fra Jon Stephenson von Tetzchner og Geir Ivarsøy i gamle Televerket, nå Telenor. Da Televerket ikke ville støtte prosjektet lenger gikk Tetzchner og Ivarsøy sammen og stiftet Opera Software ASA (navnet var forøvrig Ivarsøys idé). Opera har alltid vært norsk, er norsk og vil forhåpentligvis alltid være norsk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...