Gå til innhold

Bytter sex mot 5000 gold.


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt sikker på validiteten på denne historien, men her kommer den uansett.

 

En dame lagde nylig en tråd på craigslist.org der hun ba om 5000 gull til sin epic mount. For dette var hun villig til å selv bli ”mounted”. In return you can mount me.

 

Dette var det tydeligvis en fyr som tente på og ”transaksjonen” er nå fullbyrdet.

 

Moralen i historien må være at det fremdeles finnes håp for wowspillende jomfruer.

39258d1176402744-wow-meets-craigslist-meets-prostitution-wowbitch.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg ikke helt forstår med dette her her hvorfor en bruker her inne har drevet å konstant oppdatert denne tråden her cirka 16000 ganger på en time... :whistle:

 

Edit: De som ikke helt tok den kan se at antallet visninger er heller veldig høyt.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Det jeg ikke helt forstår med dette her her hvorfor en bruker her inne har drevet å konstant oppdatert denne tråden her cirka 16000 ganger på en time...  :whistle:

 

Edit: De som ikke helt tok den kan se at antallet visninger er heller veldig høyt.

8388693[/snapback]

Det er vel strengt talt ikke mulig med mindre man bruker en eller annen programvare.

 

…….eller så kan det hende at jeg lager utrolig fengende tråder.

Lenke til kommentar
So talk all the trash you want, i got MY epic flying mount AND I got laid wich is more than most of your failures can ever hope for

Hehe, ei hore som skryter av at hun selger sex!?! Fantastisk! :lol:

Også litt interessant at hun ser på mennesker som ikke prostituerer seg som "failures".

Lenke til kommentar
Det jeg ikke helt forstår med dette her her hvorfor en bruker her inne har drevet å konstant oppdatert denne tråden her cirka 16000 ganger på en time...  :whistle:

 

Edit: De som ikke helt tok den kan se at antallet visninger er heller veldig høyt.

8388693[/snapback]

er vel mer fordi det nevnes sex i emnetittelen for de som sjekker nyeste innlegg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...