Gå til innhold

Bytter sex mot 5000 gold.


Anbefalte innlegg

Jeg tror nok verken Instict eller Coaxmetal tenkte på transporttid på noen som helst slags måte. Det de refererer til er tiden mellom førte og andre post hun skrev…

8402272[/snapback]

 

aha! et lys gikk opp for meg, plutselig er alt mye klarere! takk :)

8407714[/snapback]

Bare hyggelig. :)

 

Det jeg synes er et ankepunkt for ektheten i saken er om det er trolig at en kvinne kan komme med et slikt tilbud og 19 timer etterpå ha ”fått napp”.

 

Det skal sies at jeg ikke aner om dette tidsperspektivet stemmer. Det er godt mulig at hun skrev sitt første innlegg lang tid før dette og at tidspunktet ble oppdatert da hun editerte det.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller om det var naboen som så tråden å slo til med å endelig få napp hos nabon som han har spionert på i 2år ;D

 

Børr jo ikke bety at personen som Paya for en natt med ho bodde 7 timer borte...

kan jo hende det er en fyr som bor rett borte i gata eller nabo byen for den saks skyld...

Lenke til kommentar
Så utrolig tragisk atter. Hvorfor gidder folk?

 

Darkey: Håper ikke det er en i nærmiljøet ettersom det hadde blitt litt flaut for begge, imo.

Hadde jeg noen gang funnet på noe sånt, skulle det være med en dame jeg aldri mer kom til å se. Noengang.

8409580[/snapback]

Det virka jo som om de to fant tonen litt da, ettersom de skulle møtes igjen. Jeg mener at hvis det blir noe mer ut av det, så er det jo bare bra. Selvom det var en veldig spesiell måte å gjøre det på :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere disser henne.. Folk har sex med folk hele tiden, å få gull til epic mounten sin i tillegg er da bare digg for henne? Den eneste personen som er patetisk her er han som betalte for å ha sex...hvis jeg måtte betalt for å få meg no hadde jeg blitt trist ass..:/

Lenke til kommentar

Dagens ungdom ligger med alt som er , fordi de tror de blir mer populær av det.. er det rart ting som aids og skitt som det flyr rundt mellom unge nå til dags, bare ta en titt på sånne opplysnings sider, er skremmenda hva folk driver med og spørr spørsmål om..

 

At fjortisser prostituerer seg for kontantkort forundrer meg ikke det døyt..

og som det står i den artikkelen, ja hu pulte han fyren for 5000g , MEN det virker som det ble en gnist mellom de 2, hva bryr det deg om hu bestemte seg for å ligge med en fyr for ingame gold, er dere sikker i hele tatt at ho gjorde dette eller bare et skrik om oppmerksomhet? Ta en titt på wow-europe.com sine Forum sider, folk gjør jo faen i meg hva som helst for å få oppmerksomhet, for ¨å ikke snakke om sånne facebook eller whatever sånne sider heter, eller blogger...

 

folk blir helt skrudd hvis de ikke får sin daglige rævslikking...

Lenke til kommentar

Det har med saken å gjøre ettersom endel korttenkte folk ser sitt snitt til å himle med øynene og peke på WoW som årsaken.

 

 

Edit: Man kan selvfølgelig også si at denne tråden ikke egentlig har noe med WoW å gjøre, akkurat som prostitusjon ikke har noe med økonomi å gjøre, eller? Det er et definisjons-spørsmål.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

enig, tror hvem som helst på det forumet her hadde gjordt hva som helst hvis de var trengt opp i et gjørne.. som et hvert menneske ville gjodt..

 

kansje hun var fattig? tror ikke hu bare bestemte seg, "faen, gidder ikke ebaye , selv om jeg har penger til det , men jeg går heller ut å skriver en thread om å bytte sex mot 5000g, da får jeg det jeg vil ha + en stund i rampelyset"

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
enig, tror hvem som helst på det forumet her hadde gjordt hva som helst hvis de var trengt opp i et gjørne.. som et hvert menneske ville gjodt..

 

kansje hun var fattig? tror ikke hu bare bestemte seg, "faen, gidder ikke ebaye , selv om jeg har penger til det , men jeg går heller ut å skriver en thread om å bytte sex mot 5000g, da får jeg det jeg vil ha + en stund i rampelyset"

Man er strengt tatt ikke trengt opp i et hjørne fordi man ikke har epic flying mount på WoW.

Desuten tror jeg de 5000 goldsa kun var en dårlig unnskylding for å fjerne jomfudommen hennes ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...