Gå til innhold

Da er trampolinesesongen i 07 i gang!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Var ute å hoppet for første gang iår, klarte forlengs 180, og back-to-back forlengs ^^

 

Takler ikke baklengs, men, har lest litt, hvis jeg hopper opp, så legger litt kraft i når jeg trekker opp knærne, kommer jeg rundt da? :p

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Cork og Bio er ingenting da.

 

Problemet mitt på trampoline er at jeg tar D-Spin, Cork, Bio, Frontflip osv. men jeg tør ikke backflip. Er bare noe som stopper meg idet jeg skal kaste meg bakover. Noen tips?

8836588[/snapback]

Mange tips som er nevnt oppover i tråden, men jeg synes ikke no spess om dem. Du kan begynne med f.eks å ta rygg også rett bakover, fler tips har jeg ikke :p .

Lenke til kommentar
Eneste måten å lære seg backflip, er å tørre.

 

Neida, lærte en kompis backflip i vår, jeg og en venn holdte han i armene, og i lårene, deretter tok han backflip, kom han seg ikke rundt, kastet vi han videre, til slutt ville han prøve selv, og klarte det ;)

8837346[/snapback]

Den har også jeg brukt på mange venner. Funker veldig greit. Om man ikke klarer det så har man noen som hjelper deg rundt ;)

 

Problemet mitt er at vennene mine ikke tør å ta backflip og de lander feil èn gang :p Blir nesten sur!

Lenke til kommentar
Nå står det en pakke utenfor, med Jumpking Heavy Duty 14 i :D

 

Akuratt tatt ned gammeltrampolinen, skal klippe plenen, så skal den settes opp.

 

Det småregner litt akuratt nå, men solen titter litt frem, håper på bedre vær senere i dag ;)

8866907[/snapback]

Wow. Du burde glede deg til å begynne å hoppe, for den trampoline er sykt digg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...