Gå til innhold

Da er trampolinesesongen i 07 i gang!


Anbefalte innlegg

Til dere med vondt i ryggen... Når du begynner å hoppe igjen etter vinteren så er det vanlig å få vondt i ryggen, fordi ryggen din er litt "utrent" mest sannsynlig. Det som hjelper er å hoppe til du får vondt, og vent til det går over. Ikke hopp imens du har vondt, ettersom det er en overbelastning for ryggen din og ryggmusklene dine må bli vant til det før du hopper heftig.. Hopper du for mye når du ikke har ryggmuskler som klarer å støtte opp kroppen din godt nok når du hopper, kan du risikere å få varige ryggskader... Ifølge legen min iallefall. Vil tro det er troverdig, og er vel ganske logisk også :p

8483595[/snapback]

Jeg hoppet hele tiden når jeg hadde vondt, det var sånn det gikk over. Og jeg drev med backflip og misty osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. ;)

 

Jeg vil så gjerne gjøre dobbel backflip, men jeg kommer ikke til å lande på min trampoline, for det er ikke så god sprett i den. :p

 

Jeg kjenner at jeg klarer å komme meg rundt. Jeg tar skikkelig fart på første saltoen, men så "slakker" jeg av slik at jeg lander på rygg :p

(Det verste er at jeg gjør det med meningen :p)

 

Jeg vet hva jeg må gjøre, men nå handler det bare om å tørre.

 

EDIT: Det ser i hvertfall enkelt ut. (Når man har trampoline med go sprett)

 

Endret av Flippy92
Lenke til kommentar
Her er mitt bidrag, hoppa litt trampoline og triksa litt i hagen i dag..

 

 

videoen inneholder også litt triksing på gresset

 

:)

8499812[/snapback]

Veldig mange tøffe triks der. Var det en Double misty du tok på det andre hoppet,eller var det jeg som så feil?

8499902[/snapback]

 

Misty, det det utrykket har ikke jeg hørt om før, men innen triksing blir det iallefall kalt dobbel sidesalto. Eller "sideflip" da

:)

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer folkens :)

 

Svar Zeeq: Jeg lærte meg baklengs på turntrening. Prøv endel uten fart på trampolina, så kanskje på bakken etterhvert med en som kan sikre eller en madras.

 

Svar Flippy92: Viktig at du går inn med en god rotasjonsimpuls, men samtidig strekk deg opp for høyde(litt vanskeilg og forklare her da men). Og jo mere du kropperer jo større rotasjonshastighet blir det.

 

Svar Christian_: Gjør nok dobbel baklengs, men ikke gjort det i år foreløpig.:)

 

Jump on!!:p

Lenke til kommentar

Det som er så sinnsykt irriterende er at alle kameratene mine er skikkelig pinglete når det kommer til trampolinetriksing. Er vanskelig å prøve på noe nytt når det ikke er noen som følger deg. Sånn har det alltid vært. Det gjelder når jeg er ute og står på snowboard med dem og :(

 

Hadde en av kameratene mine vært like "god"/"gal" (whatever you call it) så hadde det vært enklere å presse hverandre til å prøve nye triks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...