Gå til innhold

Verdens ondeste Mario 1 MOD

ostesaks

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan dette bli ett alternativ til dødsstraff i Norge? At man må gjennom spillet før man kan gå fritt igjen..

8379607[/snapback]

haha, livstid altså? :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, fy faen jeg hadde klikka i vinkel på de usynlige mynt boksene. tror jeg måtte hatt 10+ ekstra sett håndkontrollere for å si det mildt..

Skrevet

Jeg syns faktisk synd på folk som gidder å kaste bort tiden sin på dette ubergamle og ekstremt vanskelige spillet (denne modden da).

Tipper spilleren har spilt dette spillet altfor mye..

Skrevet

Jeg hadde tenkt "Jaja, jeg døde. Da for jeg bare prøve videre. Det er jo teknisk mulig" helt til jeg hadde klart det :)

Men om jeg hadde sagd av beinet mitt i ren frustrasjon er ikke umulig..

Skrevet
Jeg syns faktisk synd på folk som gidder å kaste bort tiden sin på dette ubergamle og ekstremt vanskelige spillet (denne modden da).

8380161[/snapback]

hvorfor syns du synd på dem? kanskje han bare kom over det og bestemte seg for og teste i noen timer, litt merklig at du gidder og si hvor sørgelig liv dem har fordi de spiller litt mario :cool:

GOD NATT!

Skrevet

8380161[/snapback]

hvorfor syns du synd på dem? kanskje han bare kom over det og bestemte seg for og teste i noen timer, litt merklig at du gidder og si hvor sørgelig liv dem har fordi de spiller litt mario :cool:

GOD NATT!

8380169[/snapback]

Fordi han sannsynligvis har holdt på i hundrevis av timer på dette spillet! (Tipper jeg, jeg vet jo ikke selvsagt)

Det er på en måte som med dem som holder på å gjør speedruns på Mario 64. Forstår ikke sånne folk..

Skrevet

Huffda, eg hadde klikka galen på dette spelet, du må være tolmodig for å kunne spelet noko sånt.

Forresten gjekk det ekstremt treigt å laste ned filmen, fekk aldri sett den ferdig, sjølv etter fleire timar.

Skrevet

8380161[/snapback]

Er vel enda mer sørgelig å sitte og se på at han spiller?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Oh, ah. A bump :p

Anyway.

Det kosta meg blod, slit, stemmebånd og nesten en priceless SNES kontroller da jeg forsøkte å runde alle levlene i Lost Levels. Hadde jeg forsøkt meg på dette hadde Norge registrert sitt største jordskjelv noen sinne, med 7 på richters skala, episenter Lofoten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...