Gå til innhold

Verdens ondeste Mario 1 MOD


ostesaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns faktisk synd på folk som gidder å kaste bort tiden sin på dette ubergamle og ekstremt vanskelige spillet (denne modden da).

Tipper spilleren har spilt dette spillet altfor mye..

8380161[/snapback]

 

hvorfor syns du synd på dem? kanskje han bare kom over det og bestemte seg for og teste i noen timer, litt merklig at du gidder og si hvor sørgelig liv dem har fordi de spiller litt mario :cool:

 

GOD NATT!

Lenke til kommentar
Jeg syns faktisk synd på folk som gidder å kaste bort tiden sin på dette ubergamle og ekstremt vanskelige spillet (denne modden da).

Tipper spilleren har spilt dette spillet altfor mye..

8380161[/snapback]

 

hvorfor syns du synd på dem? kanskje han bare kom over det og bestemte seg for og teste i noen timer, litt merklig at du gidder og si hvor sørgelig liv dem har fordi de spiller litt mario :cool:

 

GOD NATT!

8380169[/snapback]

 

Fordi han sannsynligvis har holdt på i hundrevis av timer på dette spillet! (Tipper jeg, jeg vet jo ikke selvsagt)

 

Det er på en måte som med dem som holder på å gjør speedruns på Mario 64. Forstår ikke sånne folk..

Lenke til kommentar
Jeg syns faktisk synd på folk som gidder å kaste bort tiden sin på dette ubergamle og ekstremt vanskelige spillet (denne modden da).

Tipper spilleren har spilt dette spillet altfor mye..

8380161[/snapback]

 

Er vel enda mer sørgelig å sitte og se på at han spiller?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Oh, ah. A bump :p

 

Anyway.

 

Det kosta meg blod, slit, stemmebånd og nesten en priceless SNES kontroller da jeg forsøkte å runde alle levlene i Lost Levels. Hadde jeg forsøkt meg på dette hadde Norge registrert sitt største jordskjelv noen sinne, med 7 på richters skala, episenter Lofoten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...