Gå til innhold

Skal DU spille Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg også "The Complete Chronicles of Conan" her om dagen.

Synes ellers Conan comics albumene (i svart-hvitt ;) ) er ok.

 

Vil ellers anbefale H.P. Lovecraft hvis man ser etter lesestoff. Howard og Lovecraft var venner og inspirert av hverandre - regner med at man kan kjenne igjen endel av skapningene og "gudene" de imellom.

 

Når jeg nevnte "mature guild" så var det ikke alder jeg tenkte på, men at folk kan oppføre seg - samme da om de er 16 eller 40 ;).

 

Snakkes!

Endret av Fornax
Lenke til kommentar
Det står i FAQ-en på siden deres.

 

Hvorfor skulle det ikke koste noe, når det er et MMO som alle andre?

8376323[/snapback]

 

Selvfølgelig koster det no, men spørsmålet er om det koster no i månden. Hvis det gjør det, er det et spill mindre på lista mi ihvertfall.

Lenke til kommentar
Det står i FAQ-en på siden deres.

 

Hvorfor skulle det ikke koste noe, når det er et MMO som alle andre?

8376323[/snapback]

 

Selvfølgelig koster det no, men spørsmålet er om det koster no i månden. Hvis det gjør det, er det et spill mindre på lista mi ihvertfall.

8376359[/snapback]

 

Det vil koste 49.99$ US å kjøpe spillet, mens det vil koste 15$ US å spille det hver måned.

 

Dette ble sakt for rundt en uke siden.. Om dette blir slutt konstnadene er jo ikke så sikkert, men noe rundt der vil det koste.

 

Så dessverre, da blir man ikke å se deg i spillet.

 

Eller du kan jo kose deg en måned da, siden du får en måneds gratis spilling når du kjøper spillet. Dette da etter att du når level 20.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Det står i FAQ-en på siden deres.

 

Hvorfor skulle det ikke koste noe, når det er et MMO som alle andre?

8376323[/snapback]

 

Selvfølgelig koster det no, men spørsmålet er om det koster no i månden. Hvis det gjør det, er det et spill mindre på lista mi ihvertfall.

8376359[/snapback]

 

Du forstod virkelig ikke at jeg mente at det hadde en fast månedspris, som alle andre seriøse MMO-er?

 

:|

Lenke til kommentar
Det står i FAQ-en på siden deres.

 

Hvorfor skulle det ikke koste noe, når det er et MMO som alle andre?

8376323[/snapback]

 

Selvfølgelig koster det no, men spørsmålet er om det koster no i månden. Hvis det gjør det, er det et spill mindre på lista mi ihvertfall.

8376359[/snapback]

 

Du forstod virkelig ikke at jeg mente at det hadde en fast månedspris, som alle andre seriøse MMO-er?

 

:|

8377443[/snapback]

 

Det er faktisk veldig få spill som krever at du betaler noe i måneden, og for min del er den månedsprisen en veldig god grunn til å ikke kjøpe dette spillet.

Man skal liksom først kjøpe spillet, også betale for å spille det!? lol, utrolig bra måte å tjene penger på. Nei, holder meg til spill man betaler en engangspris, det er mer enn nok.

Lenke til kommentar

Det er faktisk veldig få onlinespill av denne typen du får spille gratis. Det koster å holde servere til mange hundre tusen spillere oppe og gå i årevis + båndbredde + hundrevis av ansatte som jobber med ütvidelsespakker, support, live-content, etc.

 

Du kan ikke sammenligne et spill som AoC - eller WoW for den saks skyld - med.. tja.. Baldur's Gate eller Starcraft eller Football Manager.

Lenke til kommentar
Det står i FAQ-en på siden deres.

 

Hvorfor skulle det ikke koste noe, når det er et MMO som alle andre?

8376323[/snapback]

 

Selvfølgelig koster det no, men spørsmålet er om det koster no i månden. Hvis det gjør det, er det et spill mindre på lista mi ihvertfall.

8376359[/snapback]

 

Du forstod virkelig ikke at jeg mente at det hadde en fast månedspris, som alle andre seriøse MMO-er?

 

:|

8377443[/snapback]

 

Det er faktisk veldig få spill som krever at du betaler noe i måneden, og for min del er den månedsprisen en veldig god grunn til å ikke kjøpe dette spillet.

Man skal liksom først kjøpe spillet, også betale for å spille det!? lol, utrolig bra måte å tjene penger på. Nei, holder meg til spill man betaler en engangspris, det er mer enn nok.

8377545[/snapback]

 

Veldig få spill totalt sett, samtlige spill i sjangeren MMO.

Som jeg allerede har skrevet en gang.

Lenke til kommentar

Blir feil å si samtlige, da du har unntak, og delvis unntak.

Dark and light og basis versjonen av AO er to unntak, der du kan gjøre det meste du vil, men er låst ute av diverse områder og lignende.

 

Månedsbeløpet er for å dekke kostnader med servere og dekke inn igjen for kostnader alt brukt på å lage spillet, og for å dekke kostnader på videreutvikling.

 

Å sammenligne et MMO med et vanlig spill som f.eks need for speed blir for dumt, da disse ikke holder egne servere for alle som vil spille, de jobber heller ikke hele tiden med å videreutvikle spillet på samme måte.

 

Uansett, det er snakk om 100 spenn i mnd, og med tanke på hvor mye du får igjen for de, burde det ikke være noe problem for de fleste å klare å skrape sammen dette. Spesielt ikke med tanke på en aldersgrense på 18 år. Jeg betaler heller 100 spenn i mnd enn 400 spenn for et spill jeg er ferdig med i løpet av 2-3 timer. Selv om spill som cs/bf2 kan spilles online gratis etterpå, er de ganske statiske med tanke på gameplay og miljøet du spiller i.

 

Angående topic, som vi egentlig kanskje skal diskutere, så ja, jeg skal spille AoC, driver også fansite sammen med en annen gjeng som skal spille, håper bare all hype spillet har fått ikke er uten grunn.

Lenke til kommentar
Det er faktisk veldig få spill som krever at du betaler noe i måneden, og for min del er den månedsprisen en veldig god grunn til å ikke kjøpe dette spillet.

Man skal liksom først kjøpe spillet, også betale for å spille det!? lol, utrolig bra måte å tjene penger på. Nei, holder meg til spill man betaler en engangspris, det er mer enn nok.

8377545[/snapback]

 

Greit nok...

 

Måten du ikke har peil på hvordan ett MMORPG fungerer så er jeg glad du ikke vil kjøpe spillet, elller spille spillet.

 

Du er nok 11år og får ikke lov til å kjøpe det uansett av din far...

 

(Sorry hvis jeg tar feil, uansett, jeg har akkurat kommet hjem fra byen og er små brisen. Sier hva jeg mener og trur.)

Lenke til kommentar

Greit nok...

 

Måten du ikke har peil på hvordan ett MMORPG fungerer så er jeg glad du ikke vil kjøpe spillet, elller spille spillet.

 

Du er nok 11år og får ikke lov til å kjøpe det uansett av din far...

 

(Sorry hvis jeg tar feil, uansett, jeg har akkurat kommet hjem fra byen og er små brisen. Sier hva jeg mener og trur.)

8380255[/snapback]

 

hehe.. det var akkurat det jeg tenkte.. jeg og er hjemme fra byen nå.. haha.. tror det er endel her som er i den alderen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...