Gå til innhold

Skal DU spille Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan se dårlig ut, men jeg håper på en FFA PVP server!

 

Det hadde vert så utrolig gøy med total frihet til å velge.

 

Ikke noen gode/onde, allied/axis, horde/alliance osv osv.

 

Noe slik som i UO eller L2. Hvor man kan angripe hvem man vil når man vil.

 

Men at man blir straffet for å være en morder om man blir tatt for det.

8348629[/snapback]

 

FFA PvP Server vil eksistere.

 

Og ja, det finnes ingen "gode/onde", "allied/axis", "horde/alliance" i spillet.. Det er helt og totalt bare GvG ( Guild vs Guild ).

 

Man vil kunne angripe hvem man vil, utenom folk i sin egen guild, siden spillet ikke har "friendly fire".

 

Man blir straffet om man dreper folk langt under sin egen level, da vil en få en "bounty" på seg, og en vil bli jaktet på av bounty hunters, dette av NPC'er og nå ser det ut som man kan bli jaget av andre spillere også.. Blir man tatt må man betale en "skrekkelig" sum penger, eller gå i fengsel.

 

OT: Jeg har skrevet en "hei" mail til dere på AoC forumet.. :) Navnet er "oophus" der.

 

Ønsker dere lykke til, og jeg håper vi velger samme server :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva system kravene vil bli. Har en følelse på at pcen min ikke er i nærheten av hva det krever, samt holder kanskje heller ikke å oppgradere litt her og der.

 

Kommer også til å satse på AoC

8355071[/snapback]

 

Kan du spille Oblivion, så kan du spille AoC. Så du kan jo se på system kravene på det spillet for å se om du har en nogen lunde lik eller tilnærmet PC.

Lenke til kommentar
Er det sånn at hvis jeg er heldig og blir beta tester, så kan ikke jeg si en dritt om spillet eller noen ting om det i det hele tatt?

8352628[/snapback]

Stemmer, du skriver under på en Non- Disclosure Agreement avtale som betyr att du ikke kan dele informasjon til andre.

 

Bryter du den så blir du kastet ut av Beta'en rett og slett.. :)

Lenke til kommentar
Er det sånn at hvis jeg er heldig og blir beta tester, så kan ikke jeg si en dritt om spillet eller noen ting om det i det hele tatt?

8352628[/snapback]

Stemmer, du skriver under på en Non- Disclosure Agreement avtale som betyr att du ikke kan dele informasjon til andre.

 

Bryter du den så blir du kastet ut av Beta'en rett og slett.. :)

8355162[/snapback]

 

Okei, nå er vel sjangsen veldig liten for at man skal bli tatt for det da, hvis man bare sier det til venner og sånt. Men så klart hvis man lager et svært innlegg i et forum som dette er vel sjangsene litt større :p

Lenke til kommentar
Skal også spille AoC.

Ser etter en 'mature-guild', så ikke umulig at jeg titter innom etterhvert.

Bra initiativ!

8354931[/snapback]

 

 

Jeg skal ikke si at vi er et 'mature-guild' for jeg kan være litt (tilogmed veldig barnslig avog til) men vi har 18-års aldersgrense, men det betyr kun at vi behandler alle som om de er over 18 og forventer at alle oppfører seg som om de er over 18. (Jeg har møtt nok av spillere i andre spill som ikke helt oppførte seg ette alderen, begge veier..)

 

Men ja, du vil helt klart finne deg en plass hos oss. Vi er 3 foundere av guildet på henholdsvis 24, 25 og 26 med en hel del erfaring..

 

Ser frem til å se deg hos oss.. ;)

Lenke til kommentar
Jeg skal signe opp for beta når jeg kommer hjem :D:D, men jeg veit ikke helt om jeg skal kjøpe det til konsoll  (PS3?) eller til PC.

8357355[/snapback]

 

PS3? Jeg tørr vedde mitt venstre bein på att spillet ikke vil komme til PS3.

 

Noen sett "Games for Windows" merket på siden demmes? Eller att spillet er ett "Vista showcase" spill? Og att spillet kommer ut til x360?

 

Jeg trur neppe microsoft er villig til å legge så mye resurser bak spillet hvis det også skulle ha gått til deres konkurent, noe det ikke gjør heller.

 

Det er litt synd, for PS3 kunne jo ha skyvet grafikken opp til PC'ens nivå.

 

Spillet vil komme til konsoll (x360) en god stund etter PC versjonen, og jeg vil tippe det vilkomme i en periode fra Q2 til Q4- 2008.

Lenke til kommentar

Da skal ikke The Covenant of Mor'Di og Aurora Borealis slå seg sammen. Det er to grunner til dette:

 

1. Vi er veldig stae og vil ikke skifte navn.

2. Aurora Borealis vil ikke hete The Covenant of Mor'Di - det er visst barnslig og teit

AB har vært veldig imøtekommende og villige til å skifte navn, bare ikke til vårt navn. Jeg skal ikke si at jeg ikke forstår det...eller jo jeg forstår det jo ikke siden jeg synnes det er et kjempe kult navn.. men men..

 

Hvis noen av oss skulle ombestemme seg i allefall så skal vi snakkes..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...