Gå til innhold

Skal DU spille Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Jeg skal signe opp for beta når jeg kommer hjem :D:D, men jeg veit ikke helt om jeg skal kjøpe det til konsoll  (PS3?) eller til PC.

8357355[/snapback]

 

PS3? Jeg tørr vedde mitt venstre bein på att spillet ikke vil komme til PS3.

 

Noen sett "Games for Windows" merket på siden demmes? Eller att spillet er ett "Vista showcase" spill? Og att spillet kommer ut til x360?

 

Jeg trur neppe microsoft er villig til å legge så mye resurser bak spillet hvis det også skulle ha gått til deres konkurent, noe det ikke gjør heller.

 

Det er litt synd, for PS3 kunne jo ha skyvet grafikken opp til PC'ens nivå.

 

Spillet vil komme til konsoll (x360) en god stund etter PC versjonen, og jeg vil tippe det vilkomme i en periode fra Q2 til Q4- 2008.

8358270[/snapback]

 

ok... jeg fikk vite av en kamerat at AoC kom til PS3 X-BOX 360 og PC :p, så da veit jeg at den ikke kommer til PS3, så da kjøper jeg AoC til PC da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lager ikke ett ny tråd om dette, da de fleste som vil spille Age of Conan leser i denne tråden uansett.. Men jeg kommer med ett lite tips til dere..... :)

 

Som man vet så vil man jo møte endel folk som er fra "Hyborian lore", slike som Thoth-Amon og kanskje Thulsa Doom osv..

 

Og med dette så hadde det kanskje vært greit å kunne litt om tiden/verdenen Robert E. Howard skapte. Om man velger å lese noen, eller flere av hannes bøker så er jo det flott..

 

Men for dere litt late, og dere som kanskje ikke leser så mange bøker så har jeg nå selv kjøpt en bok som forteller det meste en trenger å vite om Conan.

 

Og det er denne jeg vil anbefale dere å lese.

 

Boka heter: Conan: The Ultimate Guide to the World's Most Savage Barbarian.

Og den fåes kjøpt på amazon.com.

 

Jeg har kjøpt denne selv og gleder meg til å oppleve, se og igjenkjenne enkelte aspekter fra bøkene inn i selve spillet.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
nice.. takk for den.

 

:thumbup:

 

Price: $16.49

 

*tar på lesebrillene*

8364362[/snapback]

Med frakt og alt så kommer boka på $25,47. :)

Og det er jo ikke mye for all "sweetness" man får oppleve ekstra i spillet :p

 

det skal eg

 

Informativt..... Dette er vell helst ikke en telle tråd, eller?

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Jeg joiner sikkert, da altså når jeg har fått meg spillet og ser om det er noe jeg vil spille. Sida så bra ut og, fikk først inntrykk av at dette var spillets offisielle side...

8368067[/snapback]

 

 

Tusen takk!!

 

Skal inrømme jeg har jobba med designet ei stund. Og er rimelig førnøyd. Blit veldig glad nå andre liker det også. Skal skrive om koden også, få ordna siden til å bli en sånn cms-ting, men han som skal hjelpe meg skal bare ha en eksamen først.

 

Takk for skryt i alle fall. Gleder meg til å få dere med i guildet. Ps. følg med på sida rundt en måned fra nå.. store ting på gang.. ;-)

Lenke til kommentar
Jeg lager ikke ett ny tråd om dette, da de fleste som vil spille Age of Conan leser i denne tråden uansett.. Men jeg kommer med ett lite tips til dere..... :)

 

Som man vet så vil man jo møte endel folk som er fra "Hyborian lore", slike som Thoth-Amon og kanskje Thulsa Doom osv..

 

Og med dette så hadde det kanskje vært greit å kunne litt om tiden/verdenen Robert E. Howard skapte. Om man velger å lese noen, eller flere av hannes bøker så er jo det flott..

 

Men for dere litt late, og dere som kanskje ikke leser så mange bøker så har jeg nå selv kjøpt en bok som forteller det meste en trenger å vite om Conan.

 

Og det er denne jeg vil anbefale dere å lese.

 

Boka heter: Conan: The Ultimate Guide to the World's Most Savage Barbarian.

Og den fåes kjøpt på amazon.com.

 

Jeg har kjøpt denne selv og gleder meg til å oppleve, se og igjenkjenne enkelte aspekter fra bøkene inn i selve spillet.

8361232[/snapback]

Dette er riktignok en bok med mange illustrasjoner, art, tegneserie elementer og endel elementer fra historier som ikke var skrevet av REH. Men er nok en glimrende visuell guide til den hyboriske tidsalder. Har tenkt å kjøpe den selv :)

 

Hvis man derimot vil lese REH korthistoriene, som er typisk sword and sorcery typ så anbefaller jeg: The Complete Chronicles of Conan. Knallhistorier alle sammen! De har den helt sikkert også i bokhandelen eller på bokkilden.

Lenke til kommentar
Jeg lager ikke ett ny tråd om dette, da de fleste som vil spille Age of Conan leser i denne tråden uansett.. Men jeg kommer med ett lite tips til dere..... :)

 

Som man vet så vil man jo møte endel folk som er fra "Hyborian lore", slike som Thoth-Amon og kanskje Thulsa Doom osv..

 

Og med dette så hadde det kanskje vært greit å kunne litt om tiden/verdenen Robert E. Howard skapte. Om man velger å lese noen, eller flere av hannes bøker så er jo det flott..

 

Men for dere litt late, og dere som kanskje ikke leser så mange bøker så har jeg nå selv kjøpt en bok som forteller det meste en trenger å vite om Conan.

 

Og det er denne jeg vil anbefale dere å lese.

 

Boka heter: Conan: The Ultimate Guide to the World's Most Savage Barbarian.

Og den fåes kjøpt på amazon.com.

 

Jeg har kjøpt denne selv og gleder meg til å oppleve, se og igjenkjenne enkelte aspekter fra bøkene inn i selve spillet.

8361232[/snapback]

Dette er riktignok en bok med mange illustrasjoner, art, tegneserie elementer og endel elementer fra historier som ikke var skrevet av REH. Men er nok en glimrende visuell guide til den hyboriske tidsalder. Har tenkt å kjøpe den selv :)

 

Hvis man derimot vil lese REH korthistoriene, som er typisk sword and sorcery typ så anbefaller jeg: The Complete Chronicles of Conan. Knallhistorier alle sammen! De har den helt sikkert også i bokhandelen eller på bokkilden.

8372327[/snapback]

Ja det er jo sant, men det er ingenting negativt ved det, siden FunCom ikke vil følge REH til punkt og prikke. Dark Horse Comics følger jo også med der, som også er en inspirasjons kilde for FunCom til Age of Conan.

 

Jeg har ikke lest den selv, men gleder meg, da den har fått mange gode ord fra folk på AoC forumet.

Lenke til kommentar

Hvis man derimot vil lese REH korthistoriene, som er typisk sword and sorcery typ så anbefaller jeg: The Complete Chronicles of Conan. Knallhistorier alle sammen! De har den helt sikkert også i bokhandelen eller på bokkilden.

8372327[/snapback]

 

 

Artig at du skulle nevne den boka, en guildmate av meg gav den til meg i går før vi skulle ut å trene.. han sa hann ville fyre meg enda mere opp på Age of Conan.. så nå har jeg mye kjekk lesing foran meg..

 

(siden jeg skal spille en del rp i aoc også er det jo sikkert ikke dumt å få lest alt av REH før man spiller.. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...