Gå til innhold

Skal DU spille Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer hvis man dør tror dere?

Kan jo hende det er sånn som i runescape(som ikke akkurat ruler) at når man dør blir man spawna i den byen man har valgt som hjemby(som man ikke kan i runescape) uten noe av det brae utstyret man hadde når man døde. men at alle levler forblir de samme.

 

edit: dessuten, må man betale hver månede sånn som i WoW, eller bare kjøpe spillet sånn som i GW??

Endret av nikossr
Lenke til kommentar
Det mangler en mus.

 

Edit: Bildet fra forrige side, altså.

8348940[/snapback]

Du trenger ikke mus, det er ikke target system og du må sikte med buen med joy-sticken og sverdet må du svinge rundt med joy-sticken vil jeg tro ;)

8350096[/snapback]

 

Man bestemmer hvor man vil slå med sverdet ja, men sånn jeg har forstått det kan dette lett gjøres med knappene 456789 på nubpaden - eller med musa.

 

hvis du ser på nub-padden så vil da 4 være slå fra venstre, 5 vil være stikk, 6 vil vær slå fra høyre, 7 slå høyt opp fra venstre osvosv.. så kan man legge sammen disse i comboer.. men ja jeg ser jo at dette er et av de første mmo spillene som kan funke på konsoll..

Lenke til kommentar
Kan se dårlig ut, men jeg håper på en FFA PVP server!

 

Det hadde vert så utrolig gøy med total frihet til å velge.

 

Ikke noen gode/onde, allied/axis, horde/alliance osv osv.

 

Noe slik som i UO eller L2. Hvor man kan angripe hvem man vil når man vil.

 

Men at man blir straffet for å være en morder om man blir tatt for det.

8348629[/snapback]

Also, as a final note for now on PVP we wanted to assure all the PVP fans out there that we will have at least some more 'free for all' style PVP servers once the game goes live. How many will depend on the popularity, but we have the systems being prepared that will let us allow PVP content outside of the Border Kingdoms as well.

Clicky

Ikke informasjon om det er akkurat hva du forespeiler deg, men det er jo en trøst

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Skal spille jeg, selvsagt. Har til og med opprettet "diskusjon.no's offisielle" guild ;)Aurora Borealis.

 

EDIT: Link til tråden på forumet

Ikke ment på noen slags måte og komme og si "Hei, her har jeg laget et guild, ikke kom her og si at du skal ta over" eller noe lignende. Jeg bare sier ifra om at det finnes et allerede :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ah.. Hvis det skulle bli aktuellt så er dere hjertlig velkommen til å joine oss.. Fin side btw..

8350959[/snapback]

Hvorfor ikke ta kontakt over MSN/IRC eller noe slikt f.eks.? Så hadde vi kunne pratet litt mer lukket :)

Lenke til kommentar

8348940[/snapback]

Du trenger ikke mus, det er ikke target system og du må sikte med buen med joy-sticken og sverdet må du svinge rundt med joy-sticken vil jeg tro ;)

8350096[/snapback]

 

Det mangler en mus generelt, mente jeg. Blir ikke noe Xbox på meg, for de mangler mus. Bilspill på konsoll? Ja. Andre typer spill? Nei.

Men det var off-topic.

 

Helsikkes quote, men gidder ikke redigere. Jo, jeg gadd.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar
Ah.. Hvis det skulle bli aktuellt så er dere hjertlig velkommen til å joine oss.. Fin side btw..

8350959[/snapback]

Hvorfor ikke ta kontakt over MSN/IRC eller noe slikt f.eks.? Så hadde vi kunne pratet litt mer lukket :)

8350971[/snapback]

 

har lagt deg til nå.. du må bare godta det.. ;)

Lenke til kommentar

Hadde jo vert utrolig morsomt om Aurora Borealis og Covenant of Mor'di kunne gått sammen. Da ville en jo fått en dobbelt så lett jobb med hjemmeside, og ikke minst å skaffe nok folk til å drive en oppegående guild.

 

Istede for at "alle" skal lage sin egen lille norske guild som vil bli vannet ut etterhvert.

Lenke til kommentar
Hadde jo vert utrolig morsomt om Aurora Borealis og Covenant of Mor'di kunne gått sammen. Da ville en jo fått en dobbelt så lett jobb med hjemmeside, og ikke minst å skaffe nok folk til å drive en oppegående guild.

 

Istede for at "alle" skal lage sin egen lille norske guild som vil bli vannet ut etterhvert.

8351971[/snapback]

 

 

Jeg er helt enig! Vi har snakka litt om det nå. Og nå skal jeg ta det opp innad så skal vi se hva vi kan få til. The Covenant vil jeg jo tørre å påstå at vi har en veldig bra hjemmeside nå (jeg har laget den selv så jeg er ganske stolt.)

 

Jeg vil gjerne få slått sammen så mange som mulig guilds sånn at vi kan lage som du sier: Da ville en jo fått en dobbelt så lett jobb med hjemmeside, og ikke minst å skaffe nok folk til å drive en oppegående guild.

 

også slipper vi at "alle" skal lage sin egen lille norske guild som vil bli vannet ut etterhvert. Helt genialt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...