Kombat-Kaare Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) Du har spilt prest opp til AQ 40? Da burde du vel vite sånt på forhånd... 8351137[/snapback] Du minner meg om en annen idiot i guildet mitt. "Why do you play a class that can heal then?" Ja, hvorfor får halvparten av shamanene lov til å gjøre full dps i raids, prestene lov til å være shadow, og druidene tanke/gjøre dps? Det har ikke noe å si hva ANDRE vil at jeg skal være, det har noe å si hva JEG VIL være, og jeg respekterer FAEN ikke at folk begynner å skjelle meg ut når alt jeg har gjort galt er (i mitt gimpa drittspec som kun er til for å hjelpe andre videre) å ikke kunne levere enda mer healing til de som er avhengige av det. Respektløst er det, alle rundt meg har sakte men sikkert forvandla seg til noen arrogante folk som kun ser healeren i gruppa, og ikke vedkommende som sitter bak og bruker tid å krefter på det. Minner meg veldig om da jeg ble invitert til et guild mens jeg levla som paladin på horde, og fikk jevnlig utskjellinger i guildchaten fordi jeg ikke levla fort nok... Var det fordi de hade lyst til å være "kamerater og bli kjent med meg i et raid"? Nei, de ville ha healing og buffs, det var alt de ville, slik at de selv kunne få akkurat den epicen de hadde lyst på. Og når jeg da ikke kan levere det folk vil ha fort nok, i store nok mengder eller hva som helst.... så stopper det for meg. Respektløst er det, faen meg respektløst. Jeg likte en gang å heale andre, tilogmed i en 3-timers Alterac Valley kunne jeg stå og bare heale andre, men her sier det stopp, faen meg stopp.. Endret 10. april 2007 av Kombat-Kaare
likferd Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) Problemer med arcane guardian med warrior som tank? Si en stor "l2p" til warrioren, og si at charged fist kan spellreflestes hver eneste gang. De er ikke til å spøke med uansett da, på heroic kan de slå for 4000 Sørgelig nok er det mange som ikke forstår hvor bra spellreflect egentlig er. Reflecte spells som hitter 2000 hvert 10. sekund gjør MT til bra dps på arcane guardians :!: Endret 10. april 2007 av likferd
bamsefar Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Charged fist er da vitterlig en selvbuff, som ikke kan reflekteres da den ikke kastes på deg. Den kan dog interruptes, men gjør du jobben din som tank har du skjelden GCD klar til å gjøre dette selv. Det er her resten av gruppa kommer inn.
J@cob Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) "I don't heal mages that aoe just 3mobs." "I B FERAL SPECC!" (Invita ham som healer.) "Can I tank?" (Samme druid, 5sec etterpå.) og: "Is Infinity raiding guild?". GM i en annen stor guild på serveren, mens jeg hjalp de i ZG. Skulle tro at GM's var litt mer oppdatert på ting og tang som skjer på serveren Endret 10. april 2007 av J@cob
Lycantrophe Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Kombat-Kaare: Liker du ikke jobben du er satt til, reroll eller /gquit, ikke verre.
Kombat-Kaare Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Kombat-Kaare: Liker du ikke jobben du er satt til, reroll eller /gquit, ikke verre. 8352532[/snapback] "Jobben jeg er satt til"? Hva mener du med det? At det står healer stempla i panna på meg bare fordi jeg spiller paladin? At jeg er merka for livet som healer og skal leve resten av livet mitt deretter, kun for å hjelpe andre i å få de lilla bling-blingene sine? Hvor er mitt avbrekk fra tilværelsen opp i alt dette? Hvem bestemmer at jeg skal skal heale samme hva? En ting til. Jeg har et liv utenom wow, og det er ikke alle som bare kan rerolle over natta til en tredje klasse, etter å ha investert mye av tiden i to klasser allerede og på kanten til å drepe det sosiale livet forøvrig. Jeg skal fortelle deg en ting, og det er at det er jævla surt å ha investert så mye i disse to, bare for at jeg skal bli fortalt hva jeg skal gjøre og at besserwissere kommer og forteller meg at "gjør som du skal, eller reroll". Prest og paladin, to klasser jeg forøvrig elsker.
Lycantrophe Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Da sier du: Jeg gjør dps, eller jeg finner et annet sted å være. Men ikke forvent at grupper/raids kastes etter deg.
LowBalls Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Prest og paladin, to klasser jeg forøvrig elsker. 8352946[/snapback] For meg er Pala en healing klasse, ikke noe men der. De gjør ikke like bra dmg som en Rogue/Dps Warr med samme gear. De kan ikke tanke like bra som en druid, dermed får druid en annen mulighet til å specce feral. Deal with it du burde vist at du ble healadin på lvl 70, jeg leveler en pala nå, og vet jeg blir satt som en healer på 70
ZindreX Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Har gått i Sunken Temple med alt'n min ca. 5 ganger nå, og hver gang har dette skjedd: Tank eller healer:" Ehm, sry g2g.. bye" (xxx has left the group) AAA: " omg BBB: "let's find a new one " (30-60 sek. har gått) CCC: "Doh, we can't find a new 1! Bye" (xxx has left the group) AAA: (xxx has left the group) BBB: (xxx has left the group) Typisk at dette skjer når det kun er noen pack's med mobs igjen og så er det boss
Lycantrophe Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Kombat-Kaare: Liker du ikke jobben du er satt til, reroll eller /gquit, ikke verre. 8352532[/snapback] "Jobben jeg er satt til"? Hva mener du med det? At det står healer stempla i panna på meg bare fordi jeg spiller paladin? At jeg er merka for livet som healer og skal leve resten av livet mitt deretter, kun for å hjelpe andre i å få de lilla bling-blingene sine? Hvor er mitt avbrekk fra tilværelsen opp i alt dette? Hvem bestemmer at jeg skal skal heale samme hva? En ting til. Jeg har et liv utenom wow, og det er ikke alle som bare kan rerolle over natta til en tredje klasse, etter å ha investert mye av tiden i to klasser allerede og på kanten til å drepe det sosiale livet forøvrig. Jeg skal fortelle deg en ting, og det er at det er jævla surt å ha investert så mye i disse to, bare for at jeg skal bli fortalt hva jeg skal gjøre og at besserwissere kommer og forteller meg at "gjør som du skal, eller reroll". Prest og paladin, to klasser jeg forøvrig elsker. 8352946[/snapback] Du er sur fordi du ikke får nok ros/oppmerksomhet og bare pepper som healer? Hvor ofte sier du: Good job, dps, you did really well?
Tmz Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hvorfor skal han rerolle når han liker en dps specca paladin? Uansett, er ikke alle som bruker 2 uker på å levle opp en ny character vettu. Og det er sant det du sier Kombat-Kaare, alt for mange som ser seg blind på epics.
Akira Kurosawa Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Kombat-Kaare: Liker du ikke jobben du er satt til, reroll eller /gquit, ikke verre. 8352532[/snapback] "Jobben jeg er satt til"? Hva mener du med det? At det står healer stempla i panna på meg bare fordi jeg spiller paladin? At jeg er merka for livet som healer og skal leve resten av livet mitt deretter, kun for å hjelpe andre i å få de lilla bling-blingene sine? Hvor er mitt avbrekk fra tilværelsen opp i alt dette? Hvem bestemmer at jeg skal skal heale samme hva? En ting til. Jeg har et liv utenom wow, og det er ikke alle som bare kan rerolle over natta til en tredje klasse, etter å ha investert mye av tiden i to klasser allerede og på kanten til å drepe det sosiale livet forøvrig. Jeg skal fortelle deg en ting, og det er at det er jævla surt å ha investert så mye i disse to, bare for at jeg skal bli fortalt hva jeg skal gjøre og at besserwissere kommer og forteller meg at "gjør som du skal, eller reroll". Prest og paladin, to klasser jeg forøvrig elsker. 8352946[/snapback] Du er sur fordi du ikke får nok ros/oppmerksomhet og bare pepper som healer? Hvor ofte sier du: Good job, dps, you did really well? 8353677[/snapback] Kanskje fordi dps er mye lettere enn healing.
Gakks Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Du har spilt prest opp til AQ 40? Da burde du vel vite sånt på forhånd... 8351137[/snapback] Du minner meg om en annen idiot i guildet mitt. "Why do you play a class that can heal then?" Ja, hvorfor får halvparten av shamanene lov til å gjøre full dps i raids, prestene lov til å være shadow, og druidene tanke/gjøre dps? Hyggelig at jeg er idiot for å si noe som er ganske opplagt Hvis du blir så kraftig irritert over ett spill så tror jeg du burde slutte å spille det, liten vits i å gjøre noe som ikke er gøy. Og shamans, shadow priests og feral/oomkin druids gjør faktisk god dps, i motsetning til paladins som fungerer ypperlig som healer, greit i vanlig 5 man som tank og dps-messig er lavest i spillet. Å ikke ha fått med seg at paladins blir satt som healere er ganske utrolig, men men... alle kan ikke vite alt. Det har ikke noe å si hva ANDRE vil at jeg skal være, det har noe å si hva JEG VIL være, og jeg respekterer FAEN ikke at folk begynner å skjelle meg ut når alt jeg har gjort galt er (i mitt gimpa drittspec som kun er til for å hjelpe andre videre) å ikke kunne levere enda mer healing til de som er avhengige av det. Strengt tatt gjorde du en feilvurdering, siden du vet de mobsa kan gjøre en god del skade på en warrior og det er bedre å ofre roguen for å være sikker på å holde tanken oppe. Slikt skjer, jeg har gjort det mange ganger selv. At de skjeller deg ut har dog veldig lite for seg, men da nytter det ikke å bli sinna, bare å huske at folk som ikke respekterer jobben du gjør i en gruppe er ikke folk du vil gå i gruppe med igjen. Vil du ha en klasse med mer dps, finn deg en annen klasse. Respektløst er det, alle rundt meg har sakte men sikkert forvandla seg til noen arrogante folk som kun ser healeren i gruppa, og ikke vedkommende som sitter bak og bruker tid å krefter på det.Minner meg veldig om da jeg ble invitert til et guild mens jeg levla som paladin på horde, og fikk jevnlig utskjellinger i guildchaten fordi jeg ikke levla fort nok... Var det fordi de hade lyst til å være "kamerater og bli kjent med meg i et raid"? Nei, de ville ha healing og buffs, det var alt de ville, slik at de selv kunne få akkurat den epicen de hadde lyst på. Og når jeg da ikke kan levere det folk vil ha fort nok, i store nok mengder eller hva som helst.... så stopper det for meg. Nå er du ganske respektløs på dette forumet, så som man reder ligger man? Finn deg et annet guild...
henrik_s Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Har aldri følt at folk er utakknemlige mot meg som healer. Problemet med healing-specs, som du sier, er at man spiller for det meste for andres gagn. Selv var jeg healer fra level 1-68 (dog som shadow specced), men nå er det shadow pewpew Så vidt jeg vet er Paladin den eneste healer-klassen som ikke kan utfylle en annen rolle enn nettopp healing, og jeg syns det er på høy tid at Blizzard gjør noe med det.
Kiruk Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Paladins kan tanke. Hvordan det funker i raids er jeg mer usikker på, men har hørt flere si det går greit. Druid og Warrior er fortsatt bedre da.
Stoop kid Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Det kommer an på situasjonen. Paladins har 40 yards ranged taunt for eksempel, som kan være utrolig deilig i enkelte situasjoner.
Veta Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Paladins kan tanke. Hvordan det funker i raids er jeg mer usikker på, men har hørt flere si det går greit. Druid og Warrior er fortsatt bedre da. 8354843[/snapback] Foretrekker faktisk paladins i 5-mans hvertfall. Har en kompis med en 70 prot. specca paladin, og når han tanker kan jeg nesten spamme Seed of Corruption + dots på alle mobsa uten at jeg får noe særlig aggro
Arinomi Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde en idiot i en PuG her om dagen. Han ble sur på meg fordi jeg ikke healet, og lot en av palaene gjøre det i stedet. Jeg er shadow, og palaen var holy. Da sier det seg selv hvem som healer?! Og han klikket fullstendig over at jeg ved et uhell hadde brutt sheepen hans. Greit, jeg gjorde en feil, men du trenger ikke stoppe å sheepe fordet!
DeadbeaT Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 sikker samme type kis som mener at kvinner bør holde seg på kjøkkenet og unge menn bør ikke lese bøker fordi de blir dumme av det. )
Arinomi Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Sikkert Men greit å vite, egentlig. Da har jeg både en warrior og en mage på hatlisten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå