Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen


Anbefalte innlegg

Så tilsvarende tråd i det offisielle forumet.

 

Jeg har nylig rollet shaman på nytt etter at druidens guild gikk i delvis oppløsning (uten forklaring etter to bra kvelder i Karazhan -.-) og hunter er blitt kjedelig. Jeg har da fått oppleve på nytt hvordan tilstanden er på lave levels og det er tett mellom gullkornene.

 

InstaLeave sitater for min egen del (lvl51 shaman):

 

Hunter leader: "Now we just need a proper healer" (jeg har caster gear og 20p i resto :nei: )

 

Random shaman/druid/paladin: "I don't heal/tank, I'm dps spec"

 

Warrior: "I don't have a shield, I'm fury"

 

Eller den tradisjonelle 0-lineren: xxx invites you to a group:

Meg: "Hey"

.... to minutters stillhet.... /leavegroup

 

Mindre av dette på level 70, men det begynner å snike seg inn der også etterhvert som den store bærmen når dit.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker dette spesielt med polakker. :hmm:

 

Folk i guild som "Warriors PL" eller Poland Mercinerys" (ja jeg vet det er feilstavet, men det er slik de har stavet det), inviterer meg til gruppe, jeg snakker til dem, og får total stillhet til svar. Det er egentlig nok for min del.

Lenke til kommentar

Har prøvd å skaffe meg gruppe i RFK endel ganger nå (på Kazzak) ved hjelp av lfg-tool, men har bare cleara den én gang av seks-sju forsøk.

 

Her er "famous last words" fra diverse folk som får gruppa til å gå i oppløsning:

 

"g2g" - *xxx has left the group* (midt i instancen)

"i got what i need now, bye lol" - *xxx has left the group*

"ninja once more and i'll kick you from the group" *ninjaer igjen* - *xxx has been kicked from the group*

"yyy is going to boost me" - *xxx has left the group*

*you have been removed from the group* (ingen forvarsel, ble antageligvis kicka til fordel for en kompis)

Lenke til kommentar

random healer class: "I no heal, dps only", greit, de er dps, men har vert borti de som ikke hjelper til med healing når det trengs, så styrer unna alle slike.

"I want drop xxxxxx" osv.

Stort sett så starter jeg gruppene selv når det er pugs, så har lettere for å få en grei gruppe, da jeg velger og vraker selv. Nøler ikke et sekund med å kicke dersom det er noe som "ikke stemmer". Healer saken som nevnt er desverre en klassiker for meg.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Jeg er mage (70), og har prøvd å ta Durnholde i to uker. Jeg har også en lock på 70, og den tok jeg Durnholde med på to dager. Av en eller annen grunn tiltrekker magen seg fjorten år gamle russere med brorens konto som ikke kan spille.

 

I går, for eksempel, var det en rogue som NEKTET å marke sheepene mine selv om warrioren ba ham om det så han ikke skulle tanke feil. Hunteren presterte da å backe opp roguen med argumentet om at hvis jeg ikke visste hvilken av de fire identiske guardene som var mine, så fortjente jeg ikke å være i gruppa.

 

/leave.

Lenke til kommentar
eller generelt folk som ikke tåler konkurranse om gear

8306974[/snapback]

 

Ikke helt enig. I det siste har jeg kjørt Mechanar bare for å få tak i en viss trinket, jeg har nådd revered, fått alt jeg trenger derfra, og den stygge trinketen dropper aldri. For at jeg skal orke å dra dit nå, må jeg være alene om rollen dersom den eventuelt dropper.

 

Uttrykk jeg hater, men som likevel ikke får meg til å stikke fra gruppa (jeg er rogue for tida, og ofte desperat etter å bli):

 

"sorry, gotta go, my guild is doing Kara" - Jeg har fått denne til alle døgnets tider, blant annet 5 am og 9 am i helgen. Alternativt alle "g2g"-tilfeller, hvor folk ikke sier i fra på forhånd.

 

"brb dinner" , og så blir de borte i 20 min ++. Alt for å ikke ta med tallerkenen til der du spiller, og gjøre begge deler samtidig, eller si ifra til gruppa før runnet at du kommer til å måtte dra?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Det er egentlig ganske ironisk. Det er andre spillere som gjør at jeg fortsetter å spille, men mange ganger er det også grunnen til at jeg vil slutte.

 

Har merka at mange idioter har starta med WoW etter jul

 

"Lol, i dont got shield, bad dmg"

"Soulstone, whats that?"

Mages that think pulling with pyro+pom+pyro is a good idea. The call the healer a "noob".

"Summon plzzzzzz" (that makes me want to kill my self.)

"Swe?????"

Meleeing, goldbegging mages. Ja, jeg møtte på en mage som faktisk var overbevist om at mage var en melee class.

Leetspeak. lol og plz kan jeg holde ut, men utover det så irriterer det meg bare.

 

Jeg skulle ønske det var 16+ servere. Det er ikke det at det ikke er idioter over 16, men de fleste kan ihvertfall å spille.

Lenke til kommentar

Jeg har nok vært veldig uheldig, men de gangene jeg går i PuGs, er det ALLTID noen som skal dusje midt i run'et. Jeg mener; faen heller da?? Hvorfor akkurat da? Hvorfor joine gruppen i det hele tatt? At man skal spise er forsåvidt greit nok, er ikke alltid familien gir beskjed på forhånd, så det blir jeg ikke for sint over.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er noen her som spiller på BB? Burning Blade?

 

Men spilte jallefall der når jeg spillte (60warr)

 

Var en del tull, tror jeg måtte ta UBRS 20-25 ganger for og få gjort Ony og BWL preQ.

 

Sa det til guild lederen som trua med og kicke meg viss jeg ikke fikk gjort det. Jeg prøvde HVER eneste dag i 3 uker før han endelig inså at det faktisk bare hvar drittfolk som gikk i UBRS, så han røska tak i de andre GLederene og vi gjor UBRS på 1 time :dribble:

 

 

men når det kom til andre Instancer var det ikke så mye problemer, siden det nesten alltid var Guild mates jeg raida med :D

 

 

Men folk som sier : brb 2 min, og så aldri kommer tilbake eller folk som får D/C og aldri kommer tilbake eller folk som rett og slett bare leaver er jeg GODT kjent med, og de vill ALTID være der uansett.

Lenke til kommentar
Hunter: "ive been here b4"

 

... eller noe som inneholder dårlig grammatikk.

Dette gjelder hunters only.

8307719[/snapback]

 

Hæ? Skjønte ikke den "hunters only" kommentaren din. Er det slik å forstå at du dømmer folk ut fra hvilken klasse de spiller, men da kun hvis de også har dårlig grammatikk, eller? Isåfall: :roll:

 

 

Edit:

 

Andre festlige klassiske party-killers:

 

Jeg får invite, vi drar til instancen, rett før vi skal til å gå inn:

 

*aaa has left the group* - ingen forklaring, bare leaver rett utenfor eller innenfor instancen

meg: ok, what a moron... lets get a new rogue

*bbb has left the group*

*ccc has left the group*

meg: "wtf"

*ddd has left the group*

meg: "fåreskaller!!1" (ok, jeg sier ikke det, men jeg tenker det hvertfall)

 

---

 

"I have to: eat dinner/do homework/walk the dog/take a shower/watch a movie/visit granddad/let dad use the computer/do something important in 15 minutes"

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Det som iriterer meg mest når jeg gjør instance er at om det tilfeldigvis inviteres noen som ikke kan å spille. Et eksempel er da at de aldri leser noe av d som skrives i chat boxen...for det andre: " dont attack the sheep/dont attack the sapped one" .. hva er det første de gjør? ikke nokk med at de angriper de som er sappa, men de blir redde fordi de er så gode at de springer en tur innom alle romma tiltrekker seg en skokk med mobs..healer tar seg den fornøyelse og tanke og jeg blir frustrert mens jeg ligger dau under en ogre...etterpå

 

aaa says: lol, bad push X) /gone

bbb says: some one want to go DM?

ccc says: yes /gone

ddd says: g2g sry /gone

bbb says: lets find someone else / gone

meg says: *sigh*

 

(ja det har faktisk skjedd meg)

Lenke til kommentar
Hunter: "ive been here b4"

 

... eller noe som inneholder dårlig grammatikk.

Dette gjelder hunters only.

8307719[/snapback]

 

Hæ? Skjønte ikke den "hunters only" kommentaren din. Er det slik å forstå at du dømmer folk ut fra hvilken klasse de spiller, men da kun hvis de også har dårlig grammatikk, eller? Isåfall: :roll:

Dårlig erfaring med hunters og lav alder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...