Bozzeye Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Hvilken sjanger liker du best? Selv liker eg: Strategi, RPG og Fantasy best. Mvh Kiwien6
Deadringer Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Første og 3. persons skytespill, gjerne ala Max Payne, Hitman, Far Cry, Call of Cthulhu, Riddick osv.
DNA Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Liker FPS og MMORPG. Noe jeg ikke kan fordra er bilspill
akristina92 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Liker egentlig stort sett alt, men foretrekker FPS, RPG og MMORPG ovenfor andre sjangere.
Whalecore Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Koser meg mest med et skikkelig RPG-spill. Men konge med online fps spill også.
andir Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Jeg liker nesten alle sjangre like godt, med unntak av rene bil -og sportsspill. Hvis jeg må velge en jeg liker aller best, så blir det nok rollespill.
RoverS90 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 FPS og bilspill. Dette blir fort en spamtråd vil jeg tro..
Monkeyboy Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 RPG, både japanske som Final Fantasy og vestlige som Morrowind og AD&D-spill. Det går mye i Strategi, som CIV og Alpha Centauri. .. og i RTS som C&C3 (her brukes all min spilltid akkurat nå).
Gunfreak Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 RPG (Morrowind, KOTOR osv) Taktiske FPS som, de 3 første R6 spillene, det første GR spillet med xp pakker, The Regiment osv) RTS( til dels total war serien, selv om jeg er lei den nå) Battlefield simulator som Take command, og håper på Histwar
Xiphac Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Setter FPS & Racing øverst på lista,sånn har det vel alltid vært. Liker også Adventure/Puzzle sjangeren svært godt. Kort oppsummert så ville kanskje Indiana Jones kjørende i en Lamborghini med en AK47 i passasjersetet vært helt topp..
Arang Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 De beste spillene er de med mange finesser eller bra historie, etter min mening. Altså mye RTS og RPG, men jeg ser ikke noe i veien for å sprenge ting i småbiter med rakettkaster heller.
NoLimit_^ Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 for det meste rollespill ala neverwinter nights og final fantasy. er egentlig bare spill med virkelig god historie og karakterer jeg gidder å bruke tid på. ellers går det mye i fotballspill og beat'em up-spill med venner
Gavekort Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 denne her skriker litt etter poll! men jeg liker RPG, bilsimulator og FPS best
Amored Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg liker RPG best. Gjerne MMORPG, men der er jeg mer kresen. Bare for å nevne noen eksempler: RPG: - The Elder Scrolls IV: Oblivion (også TES3:Morrowind) - Fable - Vampire - The Masquerade: Bloodlines - Star Wars: Knights of the Old Republic 1 & 2 MMORPG: - Star Wars Galaxies Endret 2. april 2007 av Amored
Holten Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Bilspill, og First-Person skytespill som Splinter Cell, SWAT..altså Tikktakk
Anbefalte innlegg