Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikter til at Zach Braff var executive producer. Liker at han fortsatt er en del av showet, selv om vi ikke vil se ham mer. :)

 

Executive producer er som regel en tittel som ikke innebærer noen verdens ting. I dette eksempelet vil jeg nok tro det er tilfellet. Zach Braff's tittel er mest sannsynlig bare av symbolsk verdi.

Lenke til kommentar

Har alltid hatt stor sans for Scrubs, fantastisk humor på høy klasse synst jeg. Men, sesong 9 har skuffet stort. Har sett litt her og der, grunen til jeg følger litt med er jo på grunn av Turk og Dr.Cox. Savnet av JD som hovedrolle og Janitoren er stor. Har Carla gitt seg helt? Har ikke sett hun i sesong 9.

Lenke til kommentar

Då har eg sett meg up-to-date på sesong 9 og kan byrje på sesong 1 igjen.

 

Eg var i utgangspunktet svært skeptisk til denne sesongen. Mest fordi eg følte Scrubs vart avslutta i sesong 9, og fordi JD er ferdig. Etter å ha sett 11 episodar er eg derimot positivt overraska.

 

Det som gjer at S9 fungerer er i hovudsak Perry, Turk, JD, Elliot, Kelso. Kort sagt, den originale gjengen. Scrubs blir aldri det same utan JD, men interaksjonen mellom Turk og Perry har absolutt sine gode stunder. At JD, Elliot og Kelso er med gjer det heile mykje lettare å fordøye. Synest og Denise har ein veldig god rolle. Ho gjekk rett inn i serien for min del i S8 og har blitt ein av dei faste som er med å halde serien oppe i S9.

 

Når det gjeld dei nye karakterane så tar eg dei kvar for seg.

 

Drew: Liker både karakteren og skodespelaren, det funka umiddelbart for min del. Artig at Perry har fått ein person han viser interesse for.

 

Cole: Etter dei første to-tre episodane lurte eg på kor lenge det skulle ta før han vart kasta ut. Tenkte umiddelbart på han som skulle være med Elliot i ein tidlegare sesong, som var son til ein som hadde pengar i sjukehuset eller noko sånt. Etter kvart falt han derimot inn i rekkene og eg har byrja like han. Skodespelaren gjer ein god innsats og karakteren er heilt kurant.

 

Lucy: Her har du det som trekker mest ned for min del. Likte ho ikkje etter første episode, likar ho framleis ikkje etter 11. At ho tok over JD-rollen er greit nok, sjølv om dei burde haldt seg for gode til å bruke "sjå opp i lufta"-trekket til JD når ho fantaserer. Karakteren hennar er grei nok, mykje fellestrekk med Elliot. Skodespelaren synest eg ikkje noko om. Det føles falskt, tilgjort og overspelt heile tida. Enkelte scenar fungerer det, men stort sett er det ikkje bra. Veldig synd sidan dei andre nye har klart seg bra.

 

Trang og Maya: Ikkje så mykje med i dialog, stort sett scenefyll. Nicky er derimot verdens mest sexy dame og trekker S9 opp der. Fokus fell umiddelbart på ho når ho er med i ein scene. Denise er nummer to på den lista, men langt frå nivået til Nicky Whelan. Den australske dialekten er og råsexy.

 

Alt i alt synest eg dei har gjort ein god jobb med S9. Det blir som ein etterpåklatt. Eg kunne godt sett fleire sesongar, men med kun Turk og Perry igjen hadde det blitt litt tomt. Serien har ikkje fått høge nok sjåartal og difor er det no heilt slutt, og det er nok like godt. 9 sesongar for ein serie som aldri har fått så mykje rom som den fortener er derimot veldig bra. For meg står Scrubs framleis som favorittserien.

 

Scrubs er vel no inne i sin siste sesong for fjerde gong. Sesong 6 skulle være den siste, så kom streiken i sesong 7 og skulle avslutte serien. Deretter kom ABC inn og redda serien for sesong 8. Sesong 8 er slutten på Scrubs som me har kjent frå sesong 1. Så klarte dei å presse ut ein halv sesong til, som venta vart det ikkje noko suksess og det var det.

 

No er det ein pause fram til mars før me får sjå dei to aller siste episodane av Scrubs.

 

Scrubs-season-1-Promos-High-Quality-scrubs-1660110-1654-2273.jpg

Lenke til kommentar

Har aldri likt Denise, men Cole derimot har fått meg til å le flere ganger iløpet av sesongen.

Er bare noe med Denise jeg ikke helt klarer å sette fingen på som gjør at jeg synest det blir litt kjedelig i lengden.

 

Har aldri likt Denise, men Cole derimot har fått meg til å le flere ganger iløpet av sesongen.

Er bare noe med Denise jeg ikke helt klarer å sette fingen på som gjør at jeg synest det blir litt kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...