Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye scrubs er helt elendig, JD har sine øyeblikk, men han kommer jo til å dra snart, tror det hadde vært mye bedre om de ikke hadde byttet ut nesten alle skuespillerne, men hvertfall beholdt feks Ted, fordi det er mange små figurer i denne serien som er viktige og morsomme, Ted, Janitor og Jordan er enkelte som faller innenfor denne kategorien som jeg tror de har byttet ut nå.

Lenke til kommentar

Episode 4 var bra. De nye folkene kommer stadig mer sammen og jeg tror faktisk det kan vise seg å funke etter hvert. Innså også hvor mye jeg faktisk kommer til å savne Ted nå :( JD fortsetter å være over grensen til hvor femi det går an å være før går fra å være morsomt til å bli irriterende. Vet at noen kommer til å reagere på at jeg mener det, men det blir uten tvil lettere å gi slipp på JD når man stort sett bare gremmes hver gang han er på skjermen. Det er også merkelig at JD, Carla og Elliot (forsåvidt... skulle ønske hun var med mer i disse nye), som er såpass sentrale, ikke blir savnet her i gården, mens Janitor og Ted virkelig har brakt serien ned med sitt fravær. Jeg blir bare mer og mer overbevist om at dette kan bli en kjempegod serie jo mer jeg fortsetter å se. Ser allerede frem til neste onsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...