Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sa liksom så voldsomt farvel i My Finale, jeg grein jo!

Jeg også, var den eneste gangen jeg noensinne har grått på grunn av noe fiktivt. Gå den nye sesongen i møte med et åpent sinn. Du bestemmer fort om du ikke vil se mer.

 

Ah, så godt å høre at andre menn enn meg har felt en tåre for Scrubs! Er også den eneste gangen jeg har grått over en TV-serie. :wee:

 

Egentlig, så har jeg faktisk blitt mer å mer feminin, type JD. Kanskje ikke så ekstrem, men er mer åpen til folk og følelser. Det er egentlig godt. :)

Lenke til kommentar
Jeg sa liksom så voldsomt farvel i My Finale, jeg grein jo!

Jeg også, var den eneste gangen jeg noensinne har grått på grunn av noe fiktivt. Gå den nye sesongen i møte med et åpent sinn. Du bestemmer fort om du ikke vil se mer.

 

Ah, så godt å høre at andre menn enn meg har felt en tåre for Scrubs! Er også den eneste gangen jeg har grått over en TV-serie. :wee:

 

Egentlig, så har jeg faktisk blitt mer å mer feminin, type JD. Kanskje ikke så ekstrem, men er mer åpen til folk og følelser. Det er egentlig godt. :)

Synes faktisk Scrubs har mange sterke epier. Slutten på første epien med Michael J. Fox(Dr. Casey), den der Cox gir rabies-organer til pasienter, selvsagt "finalen" i ses7, osvosv.. :)

 

Klarer ikke å bli lei av serien heller. Holder på å se igjennom alle sesongene igjen nå, for ørtende gang. Fantastisk god serie :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...