Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er helt enig. den episoden var veldig bra, gleder meg til å se fortsettelsen av forholdet til Janitor og Lady. Jeg tror at til slutt viser det seg at Lady også gjør noe sprøe greier som Janitor. Det ligger liksom litt i lufta.

 

er også enig med Hanzi, helt genialt.

 

Kan nesten ikke vente til neste episode som går på onsdag

Lenke til kommentar

Ah, var helt toppers å se gjengen igjen etter en så laaaang (:p) pause. Syns selv også den var genial, trodde Janitor og Lady skulle slå opp for noen sekunder. De filmet jo avslutningen i Bahamas, kanskje det var i forbindelse med deres bryllup. Så ikke til noe Ted og Gooch denne gangen da, hadde egentlig passet å få dem inn siden episoden handlet om forhold. Likte også det siste stuntet med sengen, litt for smertefullt til å bli en OL-gren ja...

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig sesong 8 ikke er på langt nær like bra som de 5-6 første sesongene. Vet ikke helt hvorfor, men det er bare noe som er veldig annerledes når jeg ser disse episodene og når jeg ser de gamle. Men sett under ett synes jeg fortsatt serien er bra :)

Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig sesong 8 ikke er på langt nær like bra som de 5-6 første sesongene. Vet ikke helt hvorfor, men det er bare noe som er veldig annerledes når jeg ser disse episodene og når jeg ser de gamle. Men sett under ett synes jeg fortsatt serien er bra :)

Jeg er helt enig med deg. Synes alt har forandra seg veldig, måtene de forskjellige karakterene oppfører seg osv.

Lenke til kommentar

Hans siste opptreden var i sesong 7. Han fornyet ikke kontrakten for sesong 8, eller de ville ikke ha ham med mer bare. Syns det er like greit jeg. Bidro ikke så mye og syns det begynte å bli litt teit å se ham dra lik overalt. Vi har ikke sett så mye av Keith heller. Egentlig hadde det vært toppers med gjensyn med de fleste av gjesterollene som har vært gjennom serien.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...