Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ville vel absolutt tro at ABC vil fortsette med dette, men det er jo en overhengende fare for melking av konseptet om det ikke blir de samme hovedpersonene. Flere av de medvirkende sagt at de ikke vil mer, men vi satser på at det blir en ny sesong og tvseriesfinale.com melder at; "Lawrence put the chances of renewal at 50/50." men også at "[it] would be contingent on Braff agreeing to return to appear on a few episodes."

 

Vi får se hva det blir til, men satser på at de får til ses 9 med de fleste av hovedpersonene.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Jeg synes Scrubs kunne klart seg uten Zach på heltid. Nå er det da snakk om at Zach Braff er villig til å gjestespille innimelllom hvis det kommer en ny sesong. Både Turk, Dr. Janitor og Cox vil også gjesteskuespille innimellom hvis de får muligheten. Sarah Chalke er helt ledig og hvertfall, hun har filmet en miniserie nå men bortsett fra det er mulighetene der for at hun kommer tilbake fast veldig stor.

 

"Both Zach Braff and Judy Reyes have said that this is their final year on the show, though Braff as of late has hinted he might be game for the occasional drop-by."

http://www.tvguide.com/News/ABC-Renew-Scrubs-1005516.aspx

 

Noen promobilder fra sesongfinalen(spoilere, diskuter med spoilertags o.l.)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-115035-1241115912_thumb.jpg

post-115035-1241115926_thumb.jpg

post-115035-1241115935_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Scrubs uten Zach blir jo bare dumt.

 

Helt enig. JD = Scrubs. Det er han som er symbolet på den til tider absurde, vimsete humoren.

I tillegg er han den beste skuespilleren på serien etter min mening.

 

Trist at serien sannsynligvis slutter nå. Har likt de siste episodene veldig godt, og for min del kan serien fint fortsette litt til. Men når de sliter med seertall så bør vi egentlig bare være glade for at serien faktisk får en avslutning.

 

Likte siste episode spesielt godt, var morsomt at Sean kom tilbake. Priceless småpikekrangling mellom de to :D

 

Men om det var faktisk Bill Lawrence selv som spilte "presten" som viet Janitor og Lady?

Lenke til kommentar
Men om det var faktisk Bill Lawrence selv som spilte "presten" som viet Janitor og Lady?

 

Litt rar formulering, men ja. Det var Bill Lawrence.

 

Så det etterpå selv, men gadd ikke redigere. Så lenge du forstod hva jeg mente ;)

 

Stilig det da. Han var ikke så forferdelig dårlig faktisk :)

 

EDIT: Skrev feil igjen. Trøtt :ermm:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg kan se for meg flere av skuespillerene / rollene i en ny serie, men hvis noen av de "gamle" hovedkarakterene skal ut, må alle de "gamle" hovedkarakterene ut. Men flere av bi-rollene, f.eks Snoop, Lloyd og Doug kunne fortsatt, + de "nye" som kom i sesong 7-8. Om de fortsetter med "Scrubs", eller de lager en spin-off.

 

kanskje "Legal Custodians"? :p

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

"The Worthless Peons" ja :) de er jo et ekte band, men med et annet navn

 

"Get it?" var noe de sa etter "Legal Custodians" i kjenningsmelodien deres, siden Ted er "Legal", og Janitor er "Custodian".

 

Btw, en serie som er verdt å se på etter Scrubs er ferdig: "Better off Ted".

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...