Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp! Komedie. Sesong 5-7 var møkk, med gravide kvinner, nyfødte barn, gifterier, dødsfall og andre dramatiske greier.

Nå er det for det meste kun komedie, slik det var i 1. og 2. sesongen, og til en viss grad i 3. og 4. sesongen.

 

Scrubs er ingen dramaserie for meg. Jeg hater slike intriger, konflikter og annet svada. De får det ikke til. Komedien får de derimot til, så det holder.

 

Heh. Sesong 1-4 var godt blandet med drama de og ;). Men kanskje ikke i like stor grad som 5-7.

Lenke til kommentar

Selvsagt, for hvem kan vel glemme gode gamle Ben og Jill Tracy? Syns deres historie er en av de best fortalte historiene i serien. For ikke å glemme My Old Lady.

 

Hvem faen er Joe? :p

 

"Joe" er Denise, hun rappkjefta blondinen. JD ga henne det kallenavnet fordi det minte ham om noe eller noe sånt. Hun er jammen hot, men tror ikke jeg hadde klart et langvarig forhold med henne :p De har allerede egne webisoder, så skal ikke se bort ifra at de får egen spin-off med kun dem i hovedfokus.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Nettopp! Komedie. Sesong 5-7 var møkk, med gravide kvinner, nyfødte barn, gifterier, dødsfall og andre dramatiske greier.

Nå er det for det meste kun komedie, slik det var i 1. og 2. sesongen, og til en viss grad i 3. og 4. sesongen.

 

Scrubs er ingen dramaserie for meg. Jeg hater slike intriger, konflikter og annet svada. De får det ikke til. Komedien får de derimot til, så det holder.

 

Heh. Sesong 1-4 var godt blandet med drama de og ;). Men kanskje ikke i like stor grad som 5-7.

 

Ja, de var godt blandet, altså, ikke for mye, og ikke for lite. 4-7 derimot har en dårlig blanding, med for mye drama, og for lite komedie. Sesong 8 inneholder mye komedie, som er meget bra synes jeg til å begynne med. Det blir nok mer drama etter hvert skal dere se.

Lenke til kommentar

Dagens episode var den beste på leeeeenge. De nye internene virket veldig stereotypiske i starten av sesongen, men nå begynner de å få litt menneskelige takter. Howie og Joe er klart de beste, så for min del kunne de godt laget en spinnoffserie basert på dem.

 

Hele sesong 7 var søppel, og sesong 8 har vært litt av og på bra. Selvfølgelig er jeg enig i at scrubs var best til og med sesong 4, men sesong 5 og 6 var også god humor og jeg har sett dem mange ganger. Det største problemet jeg har med de nyeste sesongene er det at det aldri virker som om de gjør noe på sykehuset. Jeg kan ikke huske sist gang Carla gjorde noe annet enn å bare sitte i resepsjonen og prate dritt.

Lenke til kommentar
Det har nå vært flere "His story" "Her story" og "Their story" og jeg tror nok det har vært episoder uten JD sin stemme ^^

Tenkte ikke på hans "indre stemme", men at hans stemme ikke blir hørt i det hele tatt denne episoden. Det var jo en tidligere episode hvor man ikke han, men da snakket de med han på telefon på høyttaler.

Lenke til kommentar
En hel episode uten JD, Carla, Kelso og Janitor. Holy crap, for et budsjett de får fra ABC :p

 

Jeg likte fortsatt episoden selv om det er den første uten stemmen til JD.

 

Hvordan kan en unngå å få med seg Coxinators fravær?

 

Kelso og Carla er to karakterer som har gitt sitt til Scrubs, mener nå jeg. Førstnevnte finnes ikke morsom lengre, og showets latinske innskudd føler jeg stort sett bidrar til dramatikken i handlingen. Hun blir rett og slett litt for kjedelig, typ Marge i Simpsons. Derfor synes jeg det er helt konge at de gir Scrubs et nytt giv ved å bruke turnusleger - igjen. Vi er vel alle enige om at det var i begynnelsen programmet hadde sin prime, når det var fokus på turnuser! Ser noen et mønster her?

Endret av excel
Lenke til kommentar

 

haha, artig gjensyn med "upstairs, downstairs" og "I know what I saw woman!"

 

må si at jeg tenkte at det var trist da de først sa at Lloyd var død :p

 

lurer på hvor mange som ble fornermet da Elliot sa at rødhårede folk er "Gods mistakes"..

 

 

men ellers var det kanskje sesongens hittil beste episode i min mening

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Det var en helt forferdelig episode. De første 8 minuttene var bare stappet med gamle / dårlige vitser. Mermaid frykten er hilarious, men det var nesten nøyaktig det samme han sa forrige gangen. Å lage en storyline av at elliot vil planlegge hvordan JD sier "I love you" første gangen var latterlig, minnet litt for mye om når hun planla Keiths proposal. bare at det var mye dårligere utført. Kelso kjøper bahama mama akkurat som i det "my best moment in medisine" flashbacket. Lloyd klippet i cardboard, akkurat som JD var i en tidlig sesong. Alt var baare kopi av gammel moro som var gjort dårligere. Ikke er upstair downstair morsom heller..

 

Og jeg så ikke humoren i Elliots frykt for rødhårete. Hadde det vært noen slags punchline eller noe morsomt, men hun sa bare at det var guds feiltak også var det jo ikke noe mer. Må ha vært hyggelig for den gutten å spille barnet som bare skulle få vite at det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Det var en helt forferdelig episode. De første 8 minuttene var bare stappet med gamle / dårlige vitser. Mermaid frykten er hilarious, men det var nesten nøyaktig det samme han sa forrige gangen. Å lage en storyline av at elliot vil planlegge hvordan JD sier "I love you" første gangen var latterlig, minnet litt for mye om når hun planla Keiths proposal. bare at det var mye dårligere utført. Kelso kjøper bahama mama akkurat som i det "my best moment in medisine" flashbacket. Lloyd klippet i cardboard, akkurat som JD var i en tidlig sesong. Alt var baare kopi av gammel moro som var gjort dårligere. Ikke er upstair downstair morsom heller..

 

jeg mener det motsatte, (er litt enig i det med Elliot "I love you"), syns det er morsomt at de gjennskaper gamle vitser, bare de ikke gjør det for mange ganger.

 

Todd's High-five lærer var morsomt. Skulle likt å sett Ted i den blekksprutdrakta :p

Hadde aldri trodd at Janitor blir gift. Like at det sto "Black docktor" På Turks invitajon, og "Blonde doctor" på Elliots

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...