Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes egentlig sesong 8 ikke er på langt nær like bra som de 5-6 første sesongene. Vet ikke helt hvorfor, men det er bare noe som er veldig annerledes når jeg ser disse episodene og når jeg ser de gamle. Men sett under ett synes jeg fortsatt serien er bra :)

Jeg er helt enig med deg. Synes alt har forandra seg veldig, måtene de forskjellige karakterene oppfører seg osv.

 

Nettopp. Derfor er det fint med avslutning nå :)

Lenke til kommentar
Synes faktisk sesong 8 virker som et forsøk på å bringe tilbake det gode gamle, sesong 1,2,3,4.

 

Det er jeg veldig uenig i. Jeg føler ingenting av den samme sjarmen fra sesong 8 som når jeg ser de gamle sesongene. Det var en ganske god blanding av drama og komedie før, mens nå synes jeg det for det meste er komedie (men god komedie da).

Lenke til kommentar

Herlig episode, skikkelig god gammeldags Scrubs-stemning. Tralla var helt fantastisk ja. Heis-spøken var slett ikke verst heller, Howie fikk det ganske hett :p Gid det kunne skje i virkeligheten også. Syns "side boob" greia var litt komisk med Joe's "boink". Ble noen "boink"er her også i sin tid. Hehe. Fortsetter det slik, har vi en fabelaktig avslutning i sikte.

Lenke til kommentar
POPSICLE!!

 

Jeg lurer på om han ikke har spilt statist i Scrubs før, var noe veldig kjent ved han, uten at jeg har sett noe av det han har gjort på IMDB.com.

 

Ja samme her:p Kom ikke på det før du skrev det!

 

Var god episode det men følte ikke den varte så lenge:(

Lenke til kommentar
Synes faktisk sesong 8 virker som et forsøk på å bringe tilbake det gode gamle, sesong 1,2,3,4.

 

Det er jeg veldig uenig i. Jeg føler ingenting av den samme sjarmen fra sesong 8 som når jeg ser de gamle sesongene. Det var en ganske god blanding av drama og komedie før, mens nå synes jeg det for det meste er komedie (men god komedie da).

 

Nettopp! Komedie. Sesong 5-7 var møkk, med gravide kvinner, nyfødte barn, gifterier, dødsfall og andre dramatiske greier.

Nå er det for det meste kun komedie, slik det var i 1. og 2. sesongen, og til en viss grad i 3. og 4. sesongen.

 

Scrubs er ingen dramaserie for meg. Jeg hater slike intriger, konflikter og annet svada. De får det ikke til. Komedien får de derimot til, så det holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...