Gå til innhold

"Orresnei og følget hans" Kapittel 4 (22. Januar 2008)


TSP

Anbefalte innlegg

Beklager, feil ordbruk fra min side det der. Mente ikke hate, men være lei. Tør jeg spørre hvorfor du er så lei navnet mitt/meg?

8480012[/snapback]

 

Ja du kan spørre men jeg trenger ikke svare :)

Det er vel strengt tatt ikke noe å bry seg om hva jeg mener. Im nobody.

 

Ellers er jeg strengt tatt mer optatt av hvordan jeg fjerne profilen min fra forumet. Vet at hvis jeg har muligheten klarer jeg ikke holde meg unna.

 

Så hvis du kan banne meg eller noe hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du virkelig vil bannes fra forumet går det fint ann å ordne det. Det er da to muligheter. Å banne brukernavnet, eller å banne ip-en. Avhengig av om noen andre bruker samme ip kan det være fordelaktiv å banne kun bruker. Men om du virkelig vil bannes ber jeg deg om å sende en PM til administratoren ved nick, Dotten.

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig vil bannes fra forumet går det fint ann å ordne det. Det er da to muligheter. Å banne brukernavnet, eller å banne ip-en. Avhengig av om noen andre bruker samme ip kan det være fordelaktiv å banne kun bruker. Men om du virkelig vil bannes ber jeg deg om å sende en PM til administratoren ved nick, Dotten.

8480076[/snapback]

 

Takk. Hvis dere kan banne ip hadde det vært det beste. Hvordan er det når man har variabel ip. Ip forandrer seg hver gang jeg resetter modem. PM sendt til Dotten.

Lenke til kommentar

Både de som maser og ikke maser vil sikkert få seg både en og to overraskelser uantsett.

 

@Malakai: Jeg håper virkerlig ikke din lille misnøye med det at Orresnei blir nevnt både titt og ofte er eneste grunn til at du frivillig vil la deg utestenge fra forumet. Heller ikke hans svar, han mente på ingen måte at du burde la deg selv utestenge, det var ironi.

 

Forøvrig skal du ikke føle deg ubetydelig "bare" fordi du ikke er en kjent bruker. Det er like mange fordeler og ulemper ved å være kjent som ukjent. Begge gruppene er like mye verdt.

 

Men jeg er for så vidt ganske sikker på at det ikke er eneste grunn, for jeg tror ikke du ville gitt deg kun på grunn av det.

 

@Orresnei: at en bruker ikke er en aktiv innleggsposter og at du ikke har sett brukeren er ikke ensbetydende med at han ikke er aktiv i kategorien og leser her og der. Men det er sikkert noe du er klar over, vil bare minne deg på det.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha noe med det forumet her mer å gjøre da jeg er svært uenig i hvordan poster styres.

 

Er ikke her for å få kjendis status.

 

Vil ha konto slettet da jeg er såpass svak, at jeg vet jeg vil komme tilbake etter et par pils. Liker rett å slett ikke hvordan ting fungerer. Litt av det går på hvorfor min tråd - Chat om guitar hero 2, ble stengt.har kritisert det her før og fikk da en advarsel :/

 

Vil ikke være en del av det.

 

Kall meg hva du vil.

 

MVH

 

Øyvind H.

Lenke til kommentar

@Malakai: Om du er uenig med noe, si fra i kategorien "Tilbakemeldiger om forumet", om du har gjort det, send meg en lenke til det aktuelle emnet, så skal jeg ta en titt.

 

Forøvrig gjør jeg oppmerksom på at jeg ikke tror du er ute etter kjendisstatus. De som poster innlegg fordi de er ute etter kjendisstatus burde ta seg en tur på søppeldynga og grave seg ned et døgn, deriblant meg selv.

 

 

Greit, nok Off-Topic, tilbake til emnet. Malakai kan få bestemme selv hva han vil.

 

Har folk noen formening om hva som skjer i neste kapittel? La påstandene og teoriene hagle!

Endret av TSP
Lenke til kommentar
De som poster innlegg fordi de er ute etter kjendisstatus burde ta seg en tur på søppeldynga og grave seg ned et døgn, deriblant meg selv.

8480947[/snapback]

Har du prøvd det? :dontgetit: Kan det anbefales?

 

:p

 

Greit, nok Off-Topic

8480947[/snapback]

Enig.

 

Har folk noen formening om hva som skjer i neste kapittel? La påstandene og teoriene hagle!

8480947[/snapback]

Jeg tror Bundy tar med seg SO-mobben og starter interaktiv spamkrig mot Jack Bauer. Dotten klarer nesten å stoppe dem, men så kommer det en trønder og ødelegger alt.

Til slutt kommer TWFA og redder verden.

 

;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
@Malakai: Om du er uenig med noe, si fra i kategorien "Tilbakemeldiger om forumet", om du har gjort det, send meg en lenke til det aktuelle emnet, så skal jeg ta en titt.

 

Forøvrig gjør jeg oppmerksom på at jeg ikke tror du er ute etter kjendisstatus. De som poster innlegg fordi de er ute etter kjendisstatus burde ta seg en tur på søppeldynga og grave seg ned et døgn, deriblant meg selv.

 

 

Greit, nok Off-Topic, tilbake til emnet. Malakai kan få bestemme selv hva han vil.

 

Har folk noen formening om hva som skjer i neste kapittel? La påstandene og teoriene hagle!

8480947[/snapback]

 

Forrige gangen jeg gjorde det fikk jeg 10% advarsel. Jeg synes det forumet her er nazi styrt. Litt for mange mennesker som digger å kunne fortelle folk hva man kan og ikke kan, uavhenging om det er saklig eller ikke.

 

eks er en generell tråd om wow som har eksistert et år nå, mens min lille tråd om GH2 blir sperret ? Når jeg kritiserte dere fikk jeg 10% advarsel ?

 

Sorry men det her er direkte ekkelt.

 

Kan dere banne meg før jeg ber dere dø og råttne i helvet :p

Endret av Malakai
Lenke til kommentar

Avhengig av hvordan du kritiserte stegningen av din tråd var advarselen feil eller riktig. Nå har jeg riktig nok ikke kjennskap til steningen av tråden din og vet ikke hvordan det hele gikk for seg. Men om du gikk gjennom de riktige innstanser (PM til moderator eller mail til forumstyret, med en høflig tone), skal du ikke ha fått advarsel for det. Derimot om du f. eks skjelte ut moderator i tråden ville det hele stille seg i et annet lys. Men skriv en mail til forumstyret, [email protected] om problemstillingen din. Jeg er sikker på at de kan hjelpe deg.

 

Og som Preben sier. Min hentydgning til at du burde bannes var ment ironisk og jeg beklager om den ble tatt avorlig. Jeg er vant til at ironien står sterkt i denne kategorien og pleier selv aldri å ta de fleste ting her seriøst. Det hører egentlig med akkurat i denne kategorien. Men for din egen og forumets skyld anbefaler jeg deg å sende mail til forumstyret og få orden i problemet.

Lenke til kommentar
I det siste har det blitt en hel storm av folk her inne som skal skrive historier som Dotten. Så Dotten må da føle seg særdeles beæret nå.  :cool:

Virker som det er behov for et eget forum for posting av selvskrevne historier. (Finnes det allerede kanskje? :hmm: )

 

Jeg stemte forøvrig for at Dotten gjør entré i neste kapittel.

8246056[/snapback]

 

Ja, det finnes tråder for slikt.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=314890&hl=

 

Og Dotten var neppe den første eller den eneste som har skrevet her på forumet.

Lenke til kommentar

Jeg tror OT-baren slår seg løs og alle aktive brukere der finner et paradis under jorden, hvor alle går med merkelige hatter, og hilser hverandre med å klaske rumpa i den andre sin rumpe. Eventuelt gir en klem :)

 

Edit: Sex & Samliv får også bli med :fun:

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Takk Nyhus :wee:

 

Det er mulig at del 4 kommer ut snart. Ellers har det lekket ut en preview på nettet, umulig å få stoppet ivrige fans! Derfor kan den like godt deles med flere.

 

Legger inn sneak peak som jeg postet forrige gang og.

 

Preview episode 4

 

Preview episode 4

 

There will be big questions and small answers...

 

- Hvordan fikk DU TIL DET?! Hånden min bare gikk av seg selv og denne gangen var det i tilknytning med en kulepenn!

- Pleier den gå av seg selv i andre situasjoner?

- Ja, når jeg runker.

 

...and someone have to be stopped...

 

- LarsP! Det finnes flere grunner til hvorfor du skal forlate denne tråden. Jeg kan ikke ramse opp alle. I slike tider som dette er det ikke nok tid til grubling. Dette dreier...

 

(...)

 

...and the big wizard have returned!

 

(...)

 

Geir :)

 

But the biggest threat of them all have yet to be stopped. They are gathering. Gathering to the big meeting...

 

Dotten, TWFA, Orresnei og Simen1 er samlet. Sammen går de mot de runde bord, et sted hvor meningsytringer får stå fritt for ettertanke eller kjapp besvaring, Såpeboksen er et...

 

Episode 4, coming to a computer near you.

 

TSProductions

 

 

 

Sneak Peak at Episode 4

 

Sneak Peak at Episode 4

 

23:00:00 - 23:00:01...

 

En skygge entrer tråden, foran dem står den mest kvinnelige av alle kvinnlige, selveste Demille. Jack Bauer og Bundy skvetter til begge to. Selv om ingen ser videre overrasket ut over å se henne.

- Hei, jeg har mye å fortelle, med ett forsvinner hun, rett foran dem, før alt...

 

Episode 4, coming to a computer near you.

 

TSProductions

 

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Råfet historie TSP, dette har du greper på! Venter spent på neste del. :)

En annen ting; faens mas fra folk om å få være med, 3 av 10 poster handler inneholder jo bare "åh, ser ikke navnet mitt, mø mø". :p

Men men, mye vil ha mer og faen vil ha fler, sa gubben og stakk pølsa i margarinboksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...