Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Tror også den bare er lenger og ikke bredere:/ Tror ikke du trenger forlenger til noctua viftene. Har en noctua vifte på cpu kjøleren min og jeg opplevde den som ganske lang da jeg monterte den. Hvor langt er det snakk om, tror den var 30- 40 cm;)

 

Det bør holde i de fleste tilfeller! :)

 

Ja:) det holdt for meg hvertfall. Sjekka nå, og den er rundt 30 cm, 40 var å ta i litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått tatt noen ordentlige bilder av maskina.

 

Hva tycks?

 

Planer for fremtiden:

 

Ram brikkene blir RMA i morgen, og erstattet med nye og bedre brikker, får se hva det blir.

SATA kabler skal byttes til noen som er helt svarte, hater den rødfargen.

 

Utenom det er jeg åpen for forslag, men slik den er nå er jeg veldig fornøyd.

 

DSC_8992.jpg

 

DSC_8977.jpg

 

DSC_8998.jpg

 

DSC_9000.jpg

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe meg frontvifte til p182. Hva er det beste valget? Pris har ikke så mye å si. Helst en stille vifte.

 

Har sett på denne:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=100711

 

Er det mye å tjene på å bytte ut de medfølgende viftene i p182?

 

Også lurer jeg på en ting til, jeg har koblet viftene rett til strømforsyningen. Jeg leste at de gikk an å koble de til hovedkortet uten å kjøpe noen ekstra ledninger? Er dette sant?

Lenke til kommentar

Den Noctua-vifta der er egentlig beregne på bruk på CPU-kjølere og radiatorer. Er de som heter NF-S12 som egner seg best som kabinettvifter. NF-S12-1200 skal viss gi fra seg litt lyd, mens S12-800 skal være praktisk talt helt lydløs. Det er mange som anbefaler å kjøpe S12-1200 og koble den til en viftekontroller og kjøre ned hastigheten til man er fornøyd med lydnivået. På den måten er man sikret både bra kjøling og lavt støynivå.

 

Ellers skal Papst-viftene som netshop fører også være veldig bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Greit så burde eg kanskje stille dette spørsmålet i ein anna tråd, men er det nokon som vil anbefale ein prosessorkjølar for meg? Har veldig vanskeleg for å bestemme meg når eg ikkje kan lese andres erfaringar osv. Helst opp til 3-400kr. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kor kan eg forresten få tak i ekstra klips til å montere to vifter på denne kjølaren? Nokon som veit?

 

Tror ikke det finnes noen forhandlere i Norge som selger disse klipsene for og feste en andre vifte, så normalt sett bruker en strips skal en ha to vifter. Men vil en unngå strips vet jeg at blant annet www.sidewindercomputers.com har disse klipsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...