Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, men da blir det litt problematisk å slå den på med tanke på at knappen da vil sitte bom fast...

 

jeg snakker om kabinettdøra fordi 2mmy91 snakka om å sende inn kabinettet igjen. Og kabinettdøra har ei ripe på seg. og da lurte jeg på om jeg ville fått et nytt et på grunn av det.

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar

Hvor står det noe om kabinettet her:

Så du snakker om den grå med et power-symbol på? Den må jo sitter fast i noe som går ann å trykke inn. Prøv å ta litt lim der...

 

Anyway... RIP P182 :(!

 

Bilde%20298.JPG

 

Mulig jeg putter serveren dit, men vi får se.

Kommer fortsatt til å skrive i tråden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Til dere som har P182 spør jeg:

 

Hvordan er det med plass til PSU? Er man nødt til å feste strømforsyningen i det medfølgende "kammeret" for å kunne feste den, eller kan det droppes ved plassbehov?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Til dere som har P182 spør jeg:

 

Hvordan er det med plass til PSU? Er man nødt til å feste strømforsyningen i det medfølgende "kammeret" for å kunne feste den, eller kan det droppes ved plassbehov?

Tror du skal slite med å feste og få plass til PSU andre steder enn (hvis du ser på bildet over) nede til venstre. Uansett får du sikkert plass til en lang 1000w'er der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Tror du skal slite med å feste og få plass til PSU andre steder enn (hvis du ser på bildet over) nede til venstre.

La meg presisere at jeg ikke lurte på om det var mulig å feste strømforsyningen andre steder i kabinettet enn dens forhåndsbestemte plass.

Der i mot lurte jeg på om man trenger det lille rammeverket som tydeligvis var ment å holde strømforsyningen på plass?

 

Se 1:33 på denne videoen, så skjønner du sikkert hva jeg mener. :)

Lenke til kommentar

Aha, da er jeg med.

Du kan evt fjerne øverste del av PSU-ramma og skru PSU fast i bakkant av kabinettet, da er det god plass til PSU'er som er tykkere enn standarden. I værste fall kan du og fjerne viften i midten foran hvis kabler stikker for langt frem. Kanskje mest et problem om man har modulære PSU'er i høye effektklasser som er en del lengre enn vanlig, og modulærplugger som stikker litt lengre ut enn normale ledninger.

Lenke til kommentar
Aha, da er jeg med.

Du kan evt fjerne øverste del av PSU-ramma og skru PSU fast i bakkant av kabinettet, da er det god plass til PSU'er som er tykkere enn standarden. I værste fall kan du og fjerne viften i midten foran hvis kabler stikker for langt frem. Kanskje mest et problem om man har modulære PSU'er i høye effektklasser som er en del lengre enn vanlig, og modulærplugger som stikker litt lengre ut enn normale ledninger.

 

Jeg har samme problem (at PSU er såpass lang at jeg måtte ta ut vifta som står i midten nede). Er det noen annen måte jeg kan feste en vifte der nede på, eller er det greitt å ta den helt ut. Det som kommer til å stå i nederste del av kabinettet er PSU og 1 stk 1TB Greenpower HD fra WD.

 

Mvh Juba

Endret av Jubalong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...