Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korrekt det at det funker å sette på 3-pins CPU strømforsyning til hovedkortet, selv om den har 4 pins. PSU..? Vel, du må jo ta ut det buret, sette det over PSU'en din, og så sette den inn. Slet litt selv med å få inn kablene, men PSU var grei. Har du en ekstra stor strømforsyning elns?

Lenke til kommentar

Har innstallert meg i det nye kabinettet nå... All varme i hele kabinettet har gått ned 10 grader fra det forrige (dårlige og innestengte) kabinettet. Systemet har gått ned nesten 15 grader... :p Må si meg svært fornøyd. Hører nesten ikke viftene, og jeg synes det er relativt lav støy å medium og high også.

Lenke til kommentar

Hei, er det noen av dere som opplever at det "buret" rundt PSU er litt for trangt for den? Virker som den er for smal. Har hatt samme problem med 2 PSU'er. (har Corsair HX1000)

 

Og til saken dere diskuterer nå, så synes jeg det er teit at standard viftene ikke kommer med 3 pin istedenfor molex. Hadde vert mye greiere å kunne styre fra software og se turtall på dem.

Endret av Timster
Lenke til kommentar
Hei, er det noen av dere som opplever at det "buret" rundt PSU er litt for trangt for den? Virker som den er for smal. Har hatt samme problem med 2 PSU'er. (har Corsair HX1000)

 

Og til saken dere diskuterer nå, så synes jeg det er teit at standard viftene ikke kommer med 3 pin istedenfor molex. Hadde vert mye greiere å kunne styre fra software og se turtall på dem.

 

Opplevde at det var vrient å få på plass PSUen ja, men det skal nok gå med Corsair HX1000 også? For den er vel bare lengre, ikke breiere?

 

Ja, er enig i at det er teit at viftene er med 4-pin. Ville jo vært billigere å laget de med 3 pin uten en sånn jalla viftestyring. Også lurer jeg på en annen ting, hvorfor kommer alltid viftene med 3-pin alltid med så korte kabler? :O Er så korte kabler på MIST, Papst og ADDA vifter hvertfall. Noen som vet om man trenger en 3-pins forlenger til Noctua viftene?

Lenke til kommentar
Opplevde at det var vrient å få på plass PSUen ja, men det skal nok gå med Corsair HX1000 også? For den er vel bare lengre, ikke breiere?

 

Ja, er enig i at det er teit at viftene er med 4-pin. Ville jo vært billigere å laget de med 3 pin uten en sånn jalla viftestyring. Også lurer jeg på en annen ting, hvorfor kommer alltid viftene med 3-pin alltid med så korte kabler? :O Er så korte kabler på MIST, Papst og ADDA vifter hvertfall. Noen som vet om man trenger en 3-pins forlenger til Noctua viftene?

 

Tror også den bare er lenger og ikke bredere:/ Tror ikke du trenger forlenger til noctua viftene. Har en noctua vifte på cpu kjøleren min og jeg opplevde den som ganske lang da jeg monterte den. Hvor langt er det snakk om, tror den var 30- 40 cm;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...