Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beit i det sure eplet og kjøpte spillet; 899,- på Platekompaniet i Tromsø.

Er litt uvant fra PS2-versjonen, knappene er mindre, og hammer-ons/pulloffs funker ikke helt på samme måten. (Evt. har jeg blitt rimelig rusten i det siste :p).

Rekkefølgen på låtene er også endret.

 

Er ranka på 147X-plass på Them Bones for tida, jippi!

Lenke til kommentar

Fikk mail i åttetida i kveld (altså onsdag) fra cdon om at spillet var levert. Syns det er rimelig dårlig av cdon når release var idag, spesielt når de ikke har løfta en finger for å informere meg om forsinkelsen. Men, jeg får ihvertfall en returlapp fra dem, siden jeg allerede har kjøpt spillet på Elkjøp.

 

Forøvrig utrolig fett spill. Medium passa akkurat i vanskelighetsgrad til å begynne med (fikk litt bakoversveis på de første sangene men... :!: ) Men det er utrolig fett å komme over på Hard. Ble liksom mer gitarspilling av det. Dette spillet er verdt hver krone, det er det lite tvil om.

Lenke til kommentar
Fikk mail i åttetida i kveld (altså onsdag) fra cdon om at spillet var levert. Syns det er rimelig dårlig av cdon når release var idag, spesielt når de ikke har løfta en finger for å informere meg om forsinkelsen. Men, jeg får ihvertfall en returlapp fra dem, siden jeg allerede har kjøpt spillet på Elkjøp.

 

Forøvrig utrolig fett spill. Medium passa akkurat i vanskelighetsgrad til å begynne med (fikk litt bakoversveis på de første sangene men... :!: ) Men det er utrolig fett å komme over på Hard. Ble liksom mer gitarspilling av det. Dette spillet er verdt hver krone, det er det lite tvil om.

8311893[/snapback]

 

Sitter med samme "problemet" ovenfor CDON jeg også.

Det mest utrolige med det her er at jeg sendte to mail til de i forkant av avtalt leveringsdato, men svar uteble på begge to. Ikke før i går kom svaret, men da var det naturligvis for sent.

Ingen av mine spørsmål ble besvart, bare at: "Spillet kan ikke avbestilles da det har kommet for langt i prosessen".

Sendte sporendeks et svar med flere spørsmål, men fikk bare en mail i retur med teksten "Returkonvolutt er sendt i dag. Husk at embalasjen blablablabla."

Skuffende av CDON må jeg si.

 

Tilbake til spillet: Sitter på de siste sangene på medium, og nå er det jaggu meg vanskelig her.

Tjohei: har du med andre ord fullført alle sangene på denne vanskelighetsgraden og nå "cruiser" deg gjennom Hard?

Lenke til kommentar
Tjohei: har du med andre ord fullført alle sangene på denne vanskelighetsgraden og nå "cruiser" deg gjennom Hard?

8312931[/snapback]

Ja, jeg har klart alle på medium, med en blanding av tre, fire og fem stjerner. Men jeg sitter forferdelig fast på Hard. Kommer ikke igjennom Woman i det hele tatt, blir dratt av scena på rundt 75%. :blush:

 

Har forresten startet en Guitar-Hero-2-gamertag-tråd her. Join the movement! :thumbup:

Lenke til kommentar
hvordan er online-funksjonene?

8313093[/snapback]

 

Fraværenede, utenom at man kan laste opp sin beste score og sammenligne med folk på sin venneliste.

 

Og naturligvis mulighet til å laste ned nye sanger over Live.

8313109[/snapback]

 

Jeg har lest spekulasjoner om at det kanskje vil komme en oppdatering som gjør at man skal kunne spille de samme offline-multiplayermodusene også online. Så kanskje det kommer :)

Lenke til kommentar

Jeg er og ferdig med alle sangene på medium, men jeg tror ikke jeg er klar for Hard ennå, jeg skal ha 5 stjerner på alle sangene før jeg hopper over på hard, noe jeg er godt igang med har sikkert rundt 10 sanger med 5 stjerner nå.

 

Free Bird er forøvrig en utrolig moro sang å spille, selv om den er UFATTELIG lang :D

Lenke til kommentar

Ble ferdig med alle sangene på medium for litt siden, og fullførte første "gig" på hard just nå.

Spillet blir helt klart enda bedre på høyere vanskelighetsgrader, da det føles som om man virkelig spiller de fleste notene.

Shwiiin vanskelig, så jeg har mange timer med "plink" "plonk" "plank" foran meg før det sitter. Ikke for å glemme vonndt i fingra :)

 

Herlig spill!

 

EDIT: Fattern er forøvrig godt i gang med spillet. Ufattelig morro å se min kjære far på 51 sitte og..ehm...rocke til Iron Maiden!

 

 

SuperJan: img_3290_guitarhero360(2).jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...