Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Står fortsatt "Foreløpig utgivelsesdato" på cdon.com, håper virkelig de får det inn eller får bekreftet datoen mandag. Ellers får jeg finne en annen plass å kjøpe spillet. For jeg har ikke tenkt til å vente til over påske med å få det i hus. Hadde vært artig å vite om Elkjøp kommer med noen god pris, jeg klarte ikke å få noe svar fra butikken i Halden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
canselerte min bestilling oss play.com.. for trur eg klarer og skaffe det i butikken før påske..

8278687[/snapback]

 

Heh, lurt trekk. Hadde sikkert blitt ein del penger og runder i tollen før den hadde landa på ditt lokale postkontor.

8279179[/snapback]

 

kan tenke meg det.. og så hadde eg sikkert ikke fått det før etter påske heller :ermm:

Lenke til kommentar

Det kom ei blekke fra Elkjøp i posten i dag. De skal ta 799,- med gitar. Litt dyrere enn cdon, men greit nok. Det jeg imidlertid stusser litt over er at de skriver "I salg fra 7. april". Så det er en viss mulighet for at de ikke legger det ut før påskeaften. Jeg snakket med en Elkjøp-ansatt et annet sted i landet i går, og han mente de skulle få det 4. april.

 

Denne blekka gjelder Åsane, Fana, Sarlor, Tiller, Leangen, Fredrikstad, Sarpsborg og Halden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...